Magixagent, dank voor het antwoord. Maar als ik de disk DVD+R DL eerst formatteer met de routine van Windows 8.1 meldt Magix Video de Luxe Premium 2013 bij het branden dat de disk niet kan worden beschreven. Als ik de disk formatteer door de optie "Dvd-cd-RW-media eerst formatteren " bij de brandopties aan te vinken krijg ik halverwege het brandproces de al al gemelde write error.
Aan het bestand zal het niet liggen: als ik het splits en daarna op een gewone dvd (geen DL) brand gaat alles goed.
Wij als Nederlanders zijn erg zuinig, waarom niet direct op een Dual -layer, dan gaat het zeker in een keer goed, ik heb inmiddels voor verschillende instanties Dual- layers gebrandt zonder een probleem, MAGIX kan het aan
succes.
Voormalige gebruiker
schreef op 20.12.2013 om 11:48 uur
Beste,
Allereerst een opmerking, u moet een niet geformateerde DVD in de DVD-lade leggen. VDL formateer zelf de DVD. Volgens mij kan Windows 8.1 niet goed overweg met de brandroutine van Magix. Mijn advies: "brand een ISO bestand en brand deze daarna met Nero of een gratis brandprogramma, die je van het internet kan dowloaden.
Als je een DVD-R DL wil branden hoef je die nooitf te formateren zoals de andere al zeiden dat doet het Magix programma zelf als je aan geeft een film wild branden.