Encoderen mislukt, bestanden niet gevonden??

Dezcend schreef op 28.06.2013 om 00:41 uur

Ik gebruik video de luxe 2008 plus, ging altijd goed maar heb nu steeds met branden dat hij gelijk  'encoderen mislukt' aangeeft, met als reden dat hij de bestanden niet heeft gevonden! Snap er niets van, heb de bestanden ook niet verplaatst of iets! Heb het probleem zitten googelen en op deze site bekeken en wat opties geprobeerd ( zoals bv Nero verwijderen, smartrending uitzetten e.d) maar hij blijft de foutmelding geven.

Nu weten we allemaal dat er heel en heel veel uurtjes worden gestoken in het maken van een goede film op video de luxe dus erg frusterend als hij dan niet wilt branden.

Iemand een tip waar dit aan kan liggen?

Reacties

emilelucienne schreef op 28.06.2013 om 17:19 uur

Beste, de vraag gaat over Iso bestanden , waarom schrijft U dan over Blu-ray.

gr

Zelfde oplossing als vorig  probleem "blu-ray start niet"

ISO-Bestand en dan branden met Imgburn.

Gratisch programma : http://imgburn.com/index.php?act=download.

Succes

Voormalige gebruiker schreef op 28.06.2013 om 20:48 uur

Beste,

zie  mijn antwoord op :

http://www.magix.info/nl/encoderen-filmenu-mislukt-wat-doe-ik-verkeerd.knowledge.1000013.html

Susses,

Rob

Dezcend schreef op 29.06.2013 om 01:20 uur

Ah dank voor jullie reacties, ik ben een weekend weg maar wanneer ik maandag terug  ben dan ga ik er gelijk mee aan de slag! Dank!

Dezcend schreef op 30.06.2013 om 22:29 uur

Succes

Misschien domme vraag maar wanneer ik met branden 'image recorder' selecteer om het als iso bestand op te slaan dan geeft hij ook weer 'encoderen mislukt' aan, dus kan ik de film niet als iso opslaan, of zijn er nog andere manieren om hem als iso op te slaan?

Voormalige gebruiker schreef op 01.07.2013 om 09:30 uur

Succes

Misschien domme vraag maar wanneer ik met branden 'image recorder' selecteer om het als iso bestand op te slaan dan geeft hij ook weer 'encoderen mislukt' aan, dus kan ik de film niet als iso opslaan, of zijn er nog andere manieren om hem als iso op te slaan?

Beste,

Ik lees niets over het resetten naar de standaard waarde. Lees nog eens dit aandachtig door:

Je zou eens kunnen proberen om het alles op op de standaardwaarde terug te zetten. Het kan zijn dat je Videodelux.ini bestand is beschadigd. Ga naar bestand / instellingen / programma-instellingen terugzettern op standaardwaarde. Er wordt dan een nieuw INI bestand gemaakt.

Ik hoor wel of dit  de oplossing is. Met een image branden, daar wordt deze foutmelding niet verholpen.

Succes

Rob

Dezcend schreef op 01.07.2013 om 11:54 uur

Beste,

Ik lees niets over het resetten naar de standaard waarde. Lees nog eens dit aandachtig door:

Je zou eens kunnen proberen om het alles op op de standaardwaarde terug te zetten. Het kan zijn dat je Videodelux.ini bestand is beschadigd. Ga naar bestand / instellingen / programma-instellingen terugzettern op standaardwaarde. Er wordt dan een nieuw INI bestand gemaakt.

Ik hoor wel of dit  de oplossing is. Met een image branden, daar wordt deze foutmelding niet verholpen.

Succes

Rob

Via bestand kom ik alleen bij film en programma instellingen en film instellingen, hier staat geen optie bij om de standaardwaarde terug te zetten, ik heb wel onder 'hulp' de programma instellingen teruggezet naar standaard, dit zal wel hetzelfde zijn? het programma sluit dan en start weer opnieuw op.

Dit heeft echter niet geholpen, heb echter wel een stuk film gewist, de mixdown duurt nu wel langer maar krijg alsnog een fout melding encoderen mislukt, bestanden niet gevonden, krijg nu echter eerst een melding 'verzoek om geheugentoewijzing, misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout toegetreden' Mijn film is al ingekort naar 12 minuten en heb voldoende schrijfruimte.

mi-bo schreef op 01.07.2013 om 12:19 uur

Beste Dezcend,
alle de goede voorstellen van enthousiaste MAGIX gebruikers gelezen,
Zeker van Robvroe 1
misschien een optie, toen het nog goed werkte, is daarna geen update van Windows geweest, misschien zit daar het probleem, even via systeem herstel terug naar toen het wel goed werkte.
U bent toch niet naar een ander Windows systeem gegaan, want daar over schrijft U niet.
gr

Voormalige gebruiker schreef op 01.07.2013 om 15:16 uur

Beste,

Ga met de muis naar de bovenste werkbalk.

Kies dan

1. bestand

2. Instellingen

3.  Klik op "programma-instellingen terugzetten op standaardwaarde"

4. Volg dan de instructie, die gegeven wordt, op.

Er staan 5 items in.

Te weten: Film; programma; preview-rendering; taal en onder de streep staat: Programma-stellingen terugzetten op standaardwaarde.

Mocht deze er niet staan dan adviseer ik je een programma herstel (Magix)  te doen

Succes,

Rob

Dezcend schreef op 01.07.2013 om 22:22 uur

Nou van alles geprobeerd, uiteindelijk video de luxe eraf gegooit en weer opnieuw geinstalleerd, het blijft problemen geven! Ik denk dat ik mijzelf eens ga trakteren op een nieuwe versie, zal de video de luxe 2013 (Premium?) aanschaffen en weer opnieuw beginnen.

Ieder geval bedankt voor alle reacties/tips.

Voormalige gebruiker schreef op 02.07.2013 om 09:38 uur

Nou van alles geprobeerd, uiteindelijk video de luxe eraf gegooit en weer opnieuw geinstalleerd, het blijft problemen geven! Ik denk dat ik mijzelf eens ga trakteren op een nieuwe versie, zal de video de luxe 2013 (Premium?) aanschaffen en weer opnieuw beginnen.

Ieder geval bedankt voor alle reacties/tips.

Succes, al denk ik dat je daarmee niet je probleem oplost.