encoderen

mercedes40 schreef op 31.05.2011 om 17:24 uur

Mijnheer,

Heb onlangs het progamma "Foto's op CD & DVD 10 Deluxe HD " aangekocht , heb een slideshow gemaakt en op DVD kunnen branden . Het was niet naar mijn zin en ben begonnen met een beter versie te maken, maar nu kan ik dat  niet op DVD branden ik krijg de foutmelding "encorderen mislukt " Wat wil dat zeggen en hoe los ik dat op ? Mij hoop licht bij U ,ik kan nergens om hulp vragen ,ik kocht het progamma bij U, moet niet naar een winkel uitleg gaan vragen . Ik ben nog maar een beginneling met de PC Het stuurprogamma is Windows 7 ( 64 bits ) Verder weet ik niets van die pc ,er staat ook niets in het handboekje, Hopende Mijnheer mij te kunnen helpen verblijf ik met de meeste hoogachting  Everaert

Reacties

mi-bo schreef op 31.05.2011 om 17:57 uur

Beste,
De mogelijkheid is dat de beelden te kort achter elkaar staan ( tijdsduur)dit betekend als U een foto minder dan 7 seconden ten toon stelt en U er een overgang tussen zet, en dan bij de volgende hetzelfde dat de berekening tijd tussen de twee foto's te kort is.
zet via storyboard modus alle foto’s op 7 seconden en het probleem is verholpen,
wat ook een mogelijkheid is het project naar u tevredenheid klaar ga naar bestand exporteren maak er een video Magix project van, dan is het gedeeltelijk gecodeerd en zet dan het mxv bestand terug te halen via verkenner op de tijdlijn en ga het branden.
succes

mercedes40 schreef op 05.06.2011 om 10:16 uur

Mijnheer,

Ik heb gedaan wat U mij vroeg,overzetten naar mxv dan terughalen en proberen branden ,zelfde foutmelding.Heb ook alle foto's op 7 seconden verzet.Geen verbetering !! Men spreekt over lege gedeelten in het progamma branden ,men kan die vinden door menu bestanden te gaan dan assistentie an dan lege gedeelten zoeken . Maar iki kan dat niet vinden .Om menu bestand te openen hoe moet ik dat doen ?Met dank voor te willen reageren op mijn oproep, ben wat traag van begrip .

magixagent schreef op 19.06.2011 om 13:56 uur

Beste,
De mogelijkheid is dat de beelden te kort achter elkaar staan ( tijdsduur)dit betekend als U een foto minder dan 7 seconden ten toon stelt en U er een overgang tussen zet, en dan bij de volgende hetzelfde dat de berekening tijd tussen de twee foto's te kort is.
zet via storyboard modus alle foto’s op 7 seconden en het probleem is verholpen,
wat ook een mogelijkheid is het project naar u tevredenheid klaar ga naar bestand exporteren maak er een video Magix project van, dan is het gedeeltelijk gecodeerd en zet dan het mxv bestand terug te halen via verkenner op de tijdlijn en ga het branden.
Als men over open stukken spreekt kunt u het project het beste op de tijdlijn zetten. en de story modus aanvinken links van de tijdlijn, en als u dan het project na kijkt en u ziet een dikke streep tussen a/b staan betekend dit een open stukje , wat bijna niet te zien is als u veel foto’s achter elkaar heeft staan, klik op a/b en ga naar de eerste optie harde las en de foto staat tegen de volgende aan, dit kunt U in een keer allemaal veranderen door op  alles   toepassen te klikken maar dan worden alle ander overgangen ook veranderd in harde las.
succes