Reacties

RiViS schreef op 15.11.2016 om 19:28 uur

Hallo Hierdanmaar,

Het zal voor de freaks op dit forum wat gemakkelijker zijn om te antwoorden op je vragen als je wat meer info geeft:

- wat is je uitgangsmateriaal? (herkomst, soort bestand / file-extensie)

- is het encoderen bedoeld om een dvd te bramden? Welke instellingen heb je gebruikt (standaard of afwijkend, welke afwijkingen dan?)

- welke "oude versie" heb je?

- wat is je computer configuratie? (processor, geheugen, Windows versie)

Als je ook steun wilt hebben bij "alle andere problemen" dan zul je toch even aan moeten geven welke problemen dat dan zijn.

groet,

Rijk

hierdanmaar schreef op 15.11.2016 om 20:59 uur

Hoi Rijk,

Sja, niet allemaal van die freak vragen stellen he :-)
Het is idd om een dvd te branden, maar omdat dit niet direct lukte via de "normale" weg in VDL, (iedere keer crash) probeerde ik het via een MP4 en MPG. Dat duurde dus 14 tot 18 uur.!
En bij mn oude versie VDL 17 premium uit 2011 duurde dit een paar uur op dezelfde pc met windows 10.

ben nu inmiddels een iso bestand aan het draaien, en het lijkt erop dat deze wat sneller gaat.
ik ga eens kijken wat dit gaat worden als ik het via CD burner op een dvd ga zetten.

RiViS schreef op 15.11.2016 om 21:47 uur

Heb je de nieuwste brandroutines al eens gedownload? Die vind je hier (info van Magix):

"Download en installeer de nieuwste brandsroutines-update. Deze kunt u vinden onder Mijn klantgegevens (mannetje rechtsboven) en dan Downloads, Overige downloads, en dan Brandroutines." Je moet daar ws wel even inloggen.

Daarmee voorkom je wellicht de vastlopers.

Via een iso bestand, zoals je aan het doen bent, is trouwens ook een goede manier.

We lezen het wel weer als je er nog niet uit komt.

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 16.11.2016 om 15:22 uur

Na alle goede antwoorden, een ezelbruggetje voor dit project.
project staat op de tijdlijn, ga naar bestand, exporteren, ga naar video als magix video, er gaat een scherm open,
zoek een map op waar het project naar toe moet worden geüpload, dan wordt er een mixdown van gemaakt met alle evt. fouten er in, als dit klaar is, staat het in de verkenner als naam: mxv, zet dit weer op de tijdlijn, en dan branden.
succes
Michael