Ik heb een film gemaakt en wil graag een eind aan de film maken, anders blijft de film doorlopen terwijl er geen beelden meer zijn. Hoe maak ik een eind aan mijn film?
U kunt dit doen door een fade out te maken, ga met muis naar het laatste beeld en hier verschijnd een cirkeltje trek deze naar links en einde van het project loopt naar zwart bij het einde.
kan ik nog wat vragen? In spoor 1 staat mijn gemaakte film. Eerder zag ik ook de beelden in spoor 1 maar nu zie ik alleen blauwe stukjes. Dus ik kan dan ook geen fade out maken...Heb je nog een tip om de beelden er weer op te krijgen?
Goedemorgen, de beelden komen van een externe harde schijf. De film heb ik nog wel maar op spoor 1, waar ik werkte aan de film, staat nu alleen een blauwe reeks met stukjes film maar ik zie geen beelden.
Je schrijft: "Nu staat er alleen een blauwe reeks met stukjes film maar ik zie geen beelden en de beelden komen van een externe harde schijf"
Mijn vraag is nu, heb je de externe harde schijf ontkoppel van je laptop / PC? Als dat zo is, dan kan het MVP project bestand je filmfragmenten / foto's niet meer vinden. Het MVP projectbestand bestaan alleen maar uit verwijzingen.
Oplossing: Kopieer het MVP projectbestand naar de map waar de filmfragmenten / foto's zijn opgeslagen en start het MVP bestand vanuit deze map op.
hier een kleine uitleg hoe het werkt( PNG ) en wat het is
als U een voorbeeld op het Forum wilt geven met PNG dan klikt U op het blauwe rondje met pijl erin, dan zoekt U de map op waar het PNG staat en wordt bij Uw vraag gezet.
Op deze manier kan de Foto ( Print ) namelijk worden uitvergroot als er op geklikt wordt
Het filmpje van Mi-Bo geeft goed weer hoe je een PNG afbeelding maakt. Als je Windows 10 gebruikt, dan kan je ook een afbeelding maken met? zie afbeelding
En U stelt een vraag,en wil daarbij een PNG plaatsen,klik dan rondje met pijl en streepje aan dan gaat een scherm open,zoek dan de PNG (die in Uw afbeelding is gezet)die U wilt plaatsen,klik dit aan en dan invoegen en PNG staat in Uw bericht.
En dan op reactie geven(PNG heeft als nut dat het door een ander vergroot kan worden als er opgeklikt wordt).
Zeer bedankt Michael! Volgens mij is Png gelukt, zoals je kan zien. Echter, zoals je kan zien staan de sporen er niet op. En daar gaat mijn probleem over. Ik kan de sporen niet bewerken. Wel splitsen, knippen e.d. maar kan niet in of uit faden en bij de muziek niet harder of zachter en ook niet in en uit faden. Dus kan ik ook geen einde aan mijn film maken. Heb je nog een idee?