Reacties

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 23:09 uur

@Narcis

Beste Narcis,

U kunt dit doen door een fade out te maken, ga met muis naar het laatste beeld en hier verschijnd een cirkeltje trek deze naar links en einde van het project loopt naar zwart bij het einde.

Mvg

Michael

Narcis schreef op 16.03.2019 om 23:14 uur

super bedankt voor beide antwoorden, fijn zo'n forum!!

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 23:22 uur

@Narcis

Beste Narcis.

Dank voor Uw Feedback.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX Product

Mvg

Michael

Narcis schreef op 16.03.2019 om 23:22 uur

kan ik nog wat vragen? In spoor 1 staat mijn gemaakte film. Eerder zag ik ook de beelden in spoor 1 maar nu zie ik alleen blauwe stukjes. Dus ik kan dan ook geen fade out maken...Heb je nog een tip om de beelden er weer op te krijgen?

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 23:59 uur

@Narcis

Beste Narcis.

Kwamen deze beelden vanaf een externe schijf of dvd en is dit nu verwijderd., nadat het project weer is ingeladen.

Mvg

Michael

Narcis schreef op 17.03.2019 om 08:30 uur

Goedemorgen, de beelden komen van een externe harde schijf. De film heb ik nog wel maar op spoor 1, waar ik werkte aan de film, staat nu alleen een blauwe reeks met stukjes film maar ik zie geen beelden.

mi-bo schreef op 17.03.2019 om 09:17 uur

@Narcis

Goedemorgen Narcis.

Wilt U een Png maken van Uw probleem en dit op het Forum zetten.

Dan kan men zien wat U precies bedoel.

Mvg

Michael

Narcis schreef op 17.03.2019 om 09:19 uur

wat is een Png??:)

Bol schreef op 17.03.2019 om 11:18 uur

Hallo Narcis,

Je schrijft: "Nu staat er alleen een blauwe reeks met stukjes film maar ik zie geen beelden en de beelden komen van een externe harde schijf"

Mijn vraag is nu, heb je de externe harde schijf ontkoppel van je laptop / PC? Als dat zo is, dan kan het MVP project bestand je filmfragmenten / foto's niet meer vinden. Het MVP projectbestand bestaan alleen maar uit verwijzingen.

Oplossing: Kopieer het MVP projectbestand naar de map waar de filmfragmenten / foto's zijn opgeslagen en start het MVP bestand vanuit deze map op.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.03.2019, 11:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 17.03.2019 om 17:15 uur

Hallo Narcis,

Hierbij een antwoord op de vraag wat een PNG (Portable Network Graphics) is. Dit is net als een JPG file een afbeelding.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.03.2019, 17:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.03.2019 om 18:00 uur

@Narcis

Beste Narcis,

hier een kleine uitleg hoe het werkt( PNG ) en wat het is  

als U een voorbeeld op het Forum wilt geven met PNG dan klikt U op het blauwe rondje met pijl erin, dan zoekt U de map op waar het PNG staat en wordt bij Uw vraag gezet.

Op deze manier kan de Foto ( Print ) namelijk worden uitvergroot als er op geklikt wordt

Mvg

Michael

Bol schreef op 17.03.2019 om 19:05 uur

Hallo Narcis,

Het filmpje van Mi-Bo geeft goed weer hoe je een PNG afbeelding maakt. Als je Windows 10 gebruikt, dan kan je ook een afbeelding maken met? zie afbeelding

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 18.03.2019 om 10:18 uur

Hallo spaties tussen clips weghalen is een instructievideo te zien
https://www.magix.info/nl/tutorials/demo-om-gaten-tussen-clips-te-verwijderen--1194751/
Mvg Kees

Narcis schreef op 18.03.2019 om 12:56 uur

nu ik weet hoe ik een PNG moet maken vraag ik me af waar ik die kan plaatsen?

mi-bo schreef op 18.03.2019 om 13:08 uur

@Narcis

Beste Narcis.

Als U op het Forum bent.

En U stelt een vraag,en wil daarbij een PNG plaatsen,klik dan rondje met pijl en streepje aan dan gaat een scherm open,zoek dan de PNG (die in Uw afbeelding is gezet)die U wilt plaatsen,klik dit aan en dan invoegen en PNG staat in Uw bericht.

En dan op reactie geven(PNG heeft als nut dat het door een ander vergroot kan worden als er opgeklikt wordt).

Kijk wel goed wat niet en gezien mag worden.

dit is wat ik probeerde uit te leggen.

Wijying aangebracht i.v.m. meer info

Mvg

Michael

Narcis schreef op 18.03.2019 om 17:44 uur

Zeer bedankt Michael! Volgens mij is Png gelukt, zoals je kan zien. Echter, zoals je kan zien staan de sporen er niet op. En daar gaat mijn probleem over. Ik kan de sporen niet bewerken. Wel splitsen, knippen e.d. maar kan niet in of uit faden en bij de muziek niet harder of zachter en ook niet in en uit faden. Dus kan ik ook geen einde aan mijn film maken. Heb je nog een idee?

Narcis schreef op 18.03.2019 om 17:54 uur

Hierbij toch de sporen.....

mi-bo schreef op 18.03.2019 om 18:07 uur

@Narcis

Beste Narcis,

hier 2 voorbeelden

fade in

Fade out

Mvg

Michael