Effecten-Bewegingseffecten-Uitsnijden

brochetto schreef op 18.11.2016 om 15:25 uur

Beste,

Als ik de bewerking "Effecten-Bewegingseffecten-Uitsnijden" doe bij MVDL 16 krijg ik perfect het gedeelte dat ik wens uit te snijden, doe ik dezelfde bewerking bij MVDL 17 of bij PRO X 8 dan krijg ik telkens in een deel van die foto of film een zwart vlak.

Ik weet niet of ik het duidelijk genoeg uitleg

Alvast bedankt voor de hulp,

Groeten, Leon

Reacties

RiViS schreef op 18.11.2016 om 18:32 uur

Hallo Leon,

Kun je ook nog even beschrijven waar  het zwarte vlak zich bevindt, bv rechts of links of beide, of boven cq onder?

Krijg je dit meteen te zien in de preview monitor, of pas na export van je film?

Heb je wel de filminstellingen goed staan (3:4, 9:16 etc)?

groet,

Rijk

tiny.ruiter schreef op 18.11.2016 om 19:21 uur

Na de upgrade van 2016plus  heb ik dat probleem ook. Van alles geprobeerd, maar zonder reslutaat.

Ik heb de upgrade,  gedeacitveerd en ook van Mijn pc gehaald. Daarna opnieuw geactiveerd en de update opgehaald. via de help knop. Nu werkt het uitsnijden wel. Als je even naar de update kijkt zie je dat dit probleem erbij staat.. Succes.

brochetto schreef op 19.11.2016 om 11:59 uur

Hallo,

Het zwarte vlak bevindt zich aan de bovenkant en neemt 2/3 van de foto in beslag.

Mijn filminstelling staat op 16:9

Tiny, waar vind ik de update, waar ik het probleem zie staan ?

Alvast bedankt,

Groeten, Leon

Voormalige gebruiker schreef op 19.11.2016 om 12:56 uur

Hallo Leon,

Waar kan ik "Effecten-Bewegingseffecten-Uitsnijden" vinden of bedoel je soms:

.

Ik hoor wel van je.

Groet,

Rob

RiViS schreef op 19.11.2016 om 14:14 uur

Hallo Leon,

Updaten doe je via Hulp/ Online actualiseren.

groet,

Rijk

tiny.ruiter schreef op 23.11.2016 om 19:20 uur

Leon

In eerste instantie doe je dat via de help knop in je balk.  zoals onder beschreven.

In eerste instantie was er geen actualisering. maar gisteren kreeg ik de mededeling dat er een up date was. Deze heb ik kunnen  uitvoeren en het probleem van uitsnijden is nu verdwenen. hopelijk lukt het bij jou ook.

Groet Tiny