Ik heb zojuist op mijn montage laptop (win 7/ i7 en 16Gb ram) ook Magix via een bestelde dvd ingeladen. maar ik zie een verschil met de eerdere via het net opgeladen Magix.
Nu heb ik de tabbladen "import/overgangen/titels/effecten" Bij de andere is overgangen vervangen door "sjablonen" en daar komen heel wat andere zaken in voor.
Wat mij ook opvalt: bij de demo film over de bewegingseffecten staan er 60 effecten afgebeeld, wanneer ik dit aanklik vind ik er 22 bij algemeen en 8 bij video-effecten. Waar staan de overige?
- kan ik een bepaalde overgang van richting veranderen? Vb de 2de clip komt van binnen naar buiten. kan ik die van buiten naar binnen laten overgaan?
-Wanneer ik bij video-effecten een item aanklik krijg ik een scherm waar rechtsboven onder andere een pijltje staat, met dit krijg ik, een schermpje waarop ik video-effecten laden kan aanklikken maar ik krijg dan niks. Hoe komt dat?
- bij weergave/animatie en vb uitsnede komt er een raster welk ik kan aanpassen maar wanneer ik preview druk is het scherm weg en gebeurt er niks. Bij die mogelijkheden kan ik ook hetzelfde als hiervoor vermeld maar bij video-effecten laden gebeurt er ook niks.