Eenvoudige koppeling van extra software aan Video de Luxe pLUS.

martin-deGraaff schreef op 16.10.2019 om 15:59 uur

Bij het verlengen van het abonnement voor updates ontving ik alle mogelijkheden hoe alles kan worden geïnstalleerd. Gevolg voor mij als gebruiker dat ik door de bomen het bos niet meer zag.

Huidig resultaat.

de diverse bestanden staan in mijn PC zoals het programma FX Home en Maxic vfx lighting . Op mijn scherm staan de zgn puzzelstukjes welke als een trailer functioneren met een verminkt beeld.

Maar nu verder.

1 activering mbv een waardebon code heb ik niet(ontvangen)

2 activering van de brongegevens afkomstig van de leverancier zelf lukt wel maar niet voor in MAGIX.

3 vond de weg naar de informatie via Mijn Account en hier als antwoord een automatisch ingesproken bandje hoorde.

Conclusie

Voor de 2 programma heb ik de serienummers en ik verwacht informatie voor de activering.

het gaat om de volgende Programma's (64 BITS VERSIE

FXhome Ignite VFX : Lighting Serienummer: H8CRL-

NewBlue Filters 5 Refocus Serienummer:NBFIL5FO-

Advies

Geef voor de gebruikers van MAGIX procedures, die aansluiten bij dit kennis nivo want zo voorkom je lijkt mij allerlei vragen.

Bovenstaande heeft voor mij veel tijd gekost om precies te weten hoe het werkt.

VRAAG REST: WIE (KLANTENSERVICE) KAN ZORGEN DAT DE PROGRAMMA'S WORDEN GEACTIVEERD

Reacties

mi-bo schreef op 16.10.2019 om 16:59 uur

@martin-deGraaff

Beste Martin-deGraaff.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als Moderator heb ik Uw geplaatste serienummers verwijderd i.v.m.evt misbruik.

Als U een upgrade koopt wordt Uw eigen serienummer gebruikt.

Na via hulp online actualiseren te hebben gedaan,is de volgende stap contentpak(ken) installeren,hierin kunnen pakketten staan om te activeren,en daarna worden uitgepakt

De andere 2 pakketten hebben een link door daar op te klikken kan met serienummer geactiveerd worden, dit moet handmatig worden gedaan.

En als het goed is moet na weer opstarten van het mooie aangekocht upgrade programma volledig werken

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Een aanvulling vergeet niet na de upgrade via hulp extra programma opnieuw te installeren(ong 8 gb).

Alle extra programmas kunnen maar op 1 pc/laptop worden geinstalleerd

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

martin-deGraaff schreef op 16.10.2019 om 17:31 uur

Bedankt voor de reactie. Enkel wanneer je content pak wil installeren vraagt het naar een nummer van een waardebon maar die heb ik niet. Die had ik moeten ontvangen. Hier stopt dan de weg die je moet volgen om te kunnen activeren.

mi-bo schreef op 16.10.2019 om 18:25 uur

@martin-deGraaff

Beste Martin,

U heeft toch wel een mail ontvangen van MAGIX Shop met bestel nummer eindigend op MXC.

daar moet als het goed is ook waardebon code bij staan, en het andere gaat via.

hier staat
https://shop.magix.com/esv/? als daar op wordt geklikt komt de link vrij.

ander naar de link hier onder gaan

https://www.magix.com/index.php?id=20009&L=93&C=157

optie support vraag stellen.

Sc6

Michael

Bol schreef op 16.10.2019 om 18:47 uur

Hallo Martin,

FXhome Ignite VFX : Lighting Serienummer: H8CRL- die kunt activeren door naar uw account bij FXhome te gaan. Heeft u die nog niet maak een account aan. Deze procedure geld ook voor NewBlue Filters 5 Refocus Serienummer:NBFIL5FO-

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.10.2019, 18:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-