Een rijdende zwarte auto een andere kleur geven.

puttenstein58 schreef op 27.11.2014 om 15:57 uur

Ik heb ergens een filmpje gezien van een rijdende auto die van kleur veranderd, kan iemand mij vertellen waar die staat of uitleggen hoe je dit moet doen. Het gaat om een filmpje van een rijdende zwarte auto, kan ik die een andere kleur geven? Ik heb wel een filmpje gevonden van een stilstaande auto, maar dat bedoel ik niet.

Nog een vraag: waar kan ik het effect explosie vinden.

Ik heb Magix Video deluxe 2015 Plus

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 27.11.2014 om 20:26 uur

Beste, kijk eens bij het youtube kanaal van Fred van Eck. Hij heeft diverse voorbeelden van wat je allemaal met VDL kan doen. Ook het effect explosie wordt beschreven. Een aanrader.

puttenstein58 schreef op 27.11.2014 om 21:11 uur

Bedankt voor jouw antwoord cheeta. Daar heb ik gekeken, kun je mij zeggen welk filmpje? Bijvoorbeeld de titel van het filmpje of een link sturen.

Het filmpje met het effect explosie heb ik gezien, maar ik heb dit effect niet in mijn Magix video deluxe Plus, kan iemand mij deze sturen?

Voormalige gebruiker schreef op 27.11.2014 om 23:15 uur

Bedankt voor jouw antwoord cheeta. Daar heb ik gekeken, kun je mij zeggen welk filmpje? Bijvoorbeeld de titel van het filmpje of een link sturen.

Het filmpje met het effect explosie heb ik gezien, maar ik heb dit effect niet in mijn Magix video deluxe Plus, kan iemand mij deze sturen?

Beste,

U vraagt, om  het effect "explosie" aan u te geven of te mailen, dit is illegaal. u kunt deze aankopen bij Catooh. kijk op: https://www.catooh.com/   Geef zoekopdracht: "explosie". (als u een aankoop wilt doen, dan moet hier wel ingeloggen.  

succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 28.11.2014 om 10:12 uur

Beste Robvroe, U heeft volkomen gelijk als je bepaalde effecten wil hebben moet je die dus kopen. Ik heb alleen aangegeven hoe één en ander werkt.

m.v.g.

Cees

Voormalige gebruiker schreef op 28.11.2014 om 10:50 uur

Beste Robvroe, U heeft volkomen gelijk als je bepaalde effecten wil hebben moet je die dus kopen. Ik heb alleen aangegeven hoe één en ander werkt.

m.v.g.

Cees

Beste Cees,

Het antwoord dat U hebt gegeven is correct. Zij vroeg om een uitleg en dat hebt u gegeven. Niet meer en niet minder. Alleen ik heb antwoord willen geven op de vraag van Puttenstein58 of er iemand is die haar het effect wilt geven c.q. wilt sturen of mailen.

Gr.

Rob