een film 2x achter elkaar branden, hoe doe ik dat?

lisettebaggermans schreef op 16.10.2010 om 15:18 uur

Als ik mijn film heb bewerkt in video deluxe 15 premium ga ik de film branden. Hoe en waar kan ik aangeven dat de film 2x achter elkaar gebrand moet worden? Ik vind het niet handig dat ik per DVD de film eerst moet encoderen (kost nl. heel veel tijd). Er zal toch ergens wel een knopje zitten waar ik kan aangeven 2x branden na encoderen????

Reacties

mi-bo schreef op 16.10.2010 om 15:30 uur

Beste,

als u en dvd heeft gebrand doet u de volgende dvd er in, dan wordt direct gevraagd of u een copy wilt maken,

geeft U aan alle coderingen gebruiken, en in de zelfde tijd als een brandt programma nodig heeft om een copy te maken is dit bij Magix ook zo .

succes.

donthuis schreef op 25.10.2010 om 12:59 uur

Nog iets ter overweging om minder van de brandfabriek van Videodeluxe afhankelijk te zijn: vanaf deze 15-versie is het ook mogelijk om ISO imagebestanden te maken (kies optie imagerecorder ipv de brander). Elke film waarvan binnen VDL een ISO gemaakt is kan net zoveel keren gebrand worden buiten dit programma als je wenst. Even het gratis brandprogrammaatje ImgBurn downloaden en installeren en via een rechtsklik in verkenner op de desbetreffende ISO-file ImgBurn aanroepen en branden. Mocht je ooit nòg een extra DVD wensen dan geldt precies hetzelfde. Via VDL nog eens branden levert een forse omweg op...

 

Erg simpel en dat ImgBurn programma kan je ook van pas komen bij ISO-files uit andere downloads. Immers zowel films, als grotere software programma's worden vaak als ISO-file ter beschikking gesteld.