DVD menu blijft leeg - hoofdstukken niet weergegeven

RoelandV schreef op 27.12.2011 om 22:04 uur

Ik heb een project waarin ik in het Bewerken-scherm de Tijdlijn 10 hoofdstukken heb aangemaakt. Als ik naar het Branden-scherm ga is het Menu-venster echter helemaal wit en leeg. Eronder staan pijltjes naar links en rechts met "1/1" ertussen. Ik zie niet hoe ik de hoofdstukken erin zou kunnen krijgen.

Het vreemde is dat eerst de hoofdstukken wel in dat menu te zien waren. Ik heb daarna het project opgeslagen en afgesloten. In een latere sessie heb ik het project opnieuw geopend en de titel van een van de hoofdstukken veranderd, en sindsdien zijn de hoofdstukken uit het DVD menu verdwenen. De hoofdstuk-markeringen zijn er in de tijdlijn wel nog steeds.

Kortom, hoe krijg ik die hoofdstukken weer iun het menu?

bvd, Roeland

Ik werk met Magix Video deluxe 15, onder Windows7-64bits op een PC met i5 processor en 4 GB geheugen.

Reacties

bobbiaan schreef op 27.12.2011 om 23:26 uur

Beste Roland V,

 

Ik vrees dat VdL 15 niet onder Widows 7 werkt en dan ook nog 64 bits!!

 

Mvg

 

Bobbiaan

FransS schreef op 27.12.2011 om 23:34 uur

Hoi Roeland,

VdLux 15heb ik werkend onder Win 7Ultimate daar is niets mis mee.

Verder heb je per toeval bij branden wel een vonkje staan bij hoofdend /submenu bij bewerken wat dat kan wel eens de oorzaak zijn dat je de menu's niet ziet .

Suc6 FransS

RoelandV schreef op 28.12.2011 om 00:17 uur

Hallo Frans

Ik zie niet waar die vinkjes gezet kunnen worden. Niet in het Bewerken-venster en niet in het Branden-venster, zelfs niet met Geavanceerde modus aan.

Gr Roeland

FransS schreef op 28.12.2011 om 15:48 uur

Hoi Roeland,

Weet je ook zeker dat alle markers er nog wel staan,dat je ze niet per ongeluk hebt weg gehaald ?

Als je nu eens kijkt en probeerd om opnieuw je markers er in te zetten.

Kijk dan eens wat er gebeurd als je naar branden gaat.

Grt.Suc6 Frans S

RoelandV schreef op 28.12.2011 om 17:20 uur

Hallo Frans,

Ja, die merkers staan er nog, dus dat is het niet.

Ik ben nu teruggegaan naar een eerdere versie van het project, nog zonder hoofdstukken. Die heb ik nu automatisch laten aanmaken (vraag wordt gesteld zodra je het Branden-venster opent), en nu werkt het weer wel zoals het moet.

Ik kan het niet verklaren wat wel onbevredigend is, maar het probleem is kennelijk voorbij en wat mij betreft kan dit verhaal hier worden afgesloten. Bedankt voor het meedenken!

Groeten,Roeland