DVD menu aanpassen/bewerken

edwin2 schreef op 15.10.2013 om 21:43 uur

Mijn video project bestaadt uit 59 scenes en ik wil ze graag via het DVD menu samenvatten in 8 menu keuze knoppen. Wanneer ik het menu sjabloon gebruik maakt hij 59 menu knoppen aan. Ik heb geprobeerd dit aan te passen dmv. dubbelklik of rechtse muis toets maar ik kan geen knoppen verwijderen.

Ik heb ernaar gezocht of ik extra hoofdstuk markeringen kan aanbrengen maar niet gevonden.

Ik gebruik Video Easy HD 5.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 16.10.2013 om 09:32 uur

U heeft in de storyboard modus 59 plaatjes staan, als u links boven een plaatje uit vink zal deze niet meer apart worden aangegeven, en als u weet welke plaatjes bij elkaar horen, kunt u dit op deze manier doen, in het vdl programma kunt u door vinkjes weg te halen of hoofdstuk markers maken het zelfde doen,
Video Easy HD is een eenvoudig programma waarmee U ook HD kunt bewerken, en lekker met U hobby verder gaan zonder ingewikkelde toepassingen
Succes met het mooie MAGIX product.

edwin2 schreef op 23.10.2013 om 21:05 uur

Hallo mi-bo

Ik heb het een aantal malen geprobeerd maar helaas zonder enig verschil. Het maakt voor de menu aanmaak niet uit of je in het storyboard een scene een vinkje geeft of niet.

Zou het Video Easy HD 5 programma dit wel moeten doen of doe ik toch nog iets fout?

mi-bo schreef op 24.10.2013 om 16:26 uur

stuur een mail naar mi-bo@magix.info dan kunnen we iets makkelijker communiseren

gr