DVD laten herhalen

celzas schreef op 30.09.2010 om 19:34 uur

Wie helpt mij....

 

 

Ik heb een montage gemaakt. Echter wil ik deze de opdracht geven voor dat ik de compilatie brand, dat hij in elke willekeurige DVD speler zich automatisch herhaald. Waar kan ik dit instellen?? Dus niet op de DVD speler in te stellen. Ik maak gebruik van Video deluxe 16 premium.

 

Alvast dank.

Reacties

mi-bo schreef op 30.09.2010 om 20:50 uur

Beste,ga naar branden

klik dan links boven bewerken aan steeksleutel, dan wordt er in het midden van het previeuw scherm een beeld omlijst, klik met de rechter muis op het beeld, dan gaat er een scherm open, klik op eigenschappen, dan ziet u rechts onder Actie aan filmeinde, klik hier aan film in loopmodus afspelen, en het project blijft afspelen tot dat u het stopt.

succes.

celzas schreef op 30.09.2010 om 22:05 uur



Super bedankt. Het enige is wel dat je dus een filmmenu moet aanmaken om dezxe optie te kunnen activeren.

 

Beste,ga naar branden

klik dan links boven bewerken aan steeksleutel, dan wordt er in het midden van het previeuw scherm een beeld omlijst, klik met de rechter muis op het beeld, dan gaat er een scherm open, klik op eigenschappen, dan ziet u rechts onder Actie aan filmeinde, klik hier aan film in loopmodus afspelen, en het project blijft afspelen tot dat u het stopt.

succes.