DVD branden

sonjamaria schreef op 03.11.2016 om 13:33 uur

Voordat je een DVD kan branden, krijg je een scherm met de keuzen:  Hoofdstukmenu en hoofdstuk gegevens opnieuw schrijven - Filmmenu en navigatie structuur opnieuw schrijven - Alles encoderen - Encoderen - Gebruiken - Alles gebruiken - Annuleren.

Weet niet wat ik hiermee aanmoet en wat ik dan zou moeten kiezen.

Reacties

mi-bo schreef op 03.11.2016 om 13:44 uur

sonjamaria,
als er een project is gemaakt en dit gaat u branden dan de optie Alles Encoderen.
Dan wordt alles wat gebrand wordt gecodeerd. mocht u nog een dvd willen branden dan optie Alles gebruiken invoeren
gr
Michael

sonjamaria schreef op 03.11.2016 om 14:59 uur

Bedankt Michael, dus al het andere op dat scherm hoef ik niet aan te vinken.

mi-bo schreef op 03.11.2016 om 16:02 uur

Sonjamaria.

dit is correct.

succes met het mooie MAGIX product en veel montage plezier

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 03.11.2016 om 16:08 uur

Hallo SonjaMaria,

Als u voor de eerst een project op een DVD brand, krijgt u geen van deze vragen, maar als u hetzelfde project voor een tweede keer gaat branden, krijgt u dit schermpje:

1. Als er wijzigingen in uw project zijn aangebracht, klik / kies dan altijd "Alles encoderen"

2. als er geen wijzigingen zijn aangebracht in het project , dan kunt u klikken / kiezen voor "Alles gebruiken" (de DVD wordt sneller gebrand)

3. De andere opties gebruik ik nooit, omdat ik niet weet, in welke bestanden de verandering hebben plaats gevonden.

4. Een vinkje zetten bij Hoofdstukmenu..enz.... heeft alleen zin, als u het hoofdmenu en hoofdstukgegevens opnieuw wilt laten schrijven, nadat u deze gewijzigd heeft.

5. Bovenstaande beschrijving geld ook voor filmmenu...enz... en dan ook alleen als er een wijjziging heeft plaatsgevonden

Succes,

Rob