Downloaden Extra Inhoud tergend langzaam

Certo schreef op 20.12.2017 om 17:21 uur

Het downloaden van de extra inhoud duurt te lang. De 100mb download snelheid op kantoor is uitstekend totdat ik de extra inhoud van Video Deluxe Plus 2018 ga downloaden. Blijft om de haverklap hangen en ik dien dan opnieuw op de knop Doorgaan te drukken. Slechts 7 bestanden binnenhalen wat ongeveer 3 uur in bestand neemt is onacceptabel. Is de FTP server van Magix zo traag?

Heeft iemand een suggestie om dit te versnellen?

Dank,

Marc

Reacties

Bol schreef op 20.12.2017 om 18:07 uur

Hallo Marc,

De duur van drie uur om 7 bestanden binnen te halen, is normaliter te lang. U schrijft, de download snelheid op het kantoor is 100mb. Het kan natuurlijk ook aan de server van het kantoor liggen.

Het zou ook aan de hieronder genoemde factoren kunnen liggen:

1. Hoeveel gebruikers maken er gebruik van het internet, tijdens het downloaden van de Magix bestanden
  2. Kan het zijn, dat er toevallig op de PC ook andere programma's actief zijn op het internet.
  3. Waar worden de downloads van Magix opgeslagen; op de harde schijf PC of op de server van het kantoor

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 20.12.2017, 19:34, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Certo schreef op 20.12.2017 om 19:02 uur

1) alleen ik

2) download snelheid is standaard 200mb. Pc staat alleen aan om de downloads binnen te halen.

3) downloads worden opgeslagen op de harde schijf van de pc. Voldoende ruimte.

4) Andere regulier downloads verlopen allemaal heel snel. Alleen bij Magix is dit het geval.

Dank!

Bol schreef op 20.12.2017 om 20:02 uur

Hallo Marc,

Als ik de bovenstaande tekst lees, dan moet mijn conclusie zijn, dat het daaraan niet kan liggen.

Ik heb even een testje gedaan met een bestand van Fastcut ter grootte van 1,26GB.

1. Downloadsnelheid is ca. 5,7 MB/s - (5,7 MB/s x 8 bits = 45,6 Mbps)
  2. Downloadtijd 3 min 45 sec

Waarom u dit probleem heeft, heb ik geen passende verklaring voor. Probeer het nog eens op een andere tijdstip en kijk wat dan het resultaat is.

Groet,

Bol

PS. mijn internet snelheid is:

Laatst gewijzigd door Bol op 21.12.2017, 14:11, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-