downloaden externe video-effect plugins

Aquarius schreef op 10.12.2012 om 18:48 uur

Heb zopas Video de luxe plus 2013 geïnstalleerd. Mijn OS is Windows 7. Wanneer ik externe video-effect plugins wil downloaden krijg ik verschillende foutmeldingen: 1) onbekende uitgever, bij negeren 2) geen geldige ondertekening. Bij nog eens negeren en bij poging tot uitvoeren: video-de luxe-2013- plus-videoplugings-int-120830-09-00 is geen geldige Win 32 - toepassing

Reacties

magixagent schreef op 11.12.2012 om 13:51 uur

Heeft U na het installeren van vdl 2013 het pakket geregistreerd bij MAGIX en daarna online geactiveerd met Uw email adres en password wat bekend is bij MAGIX, dan mag U geen problemen onder vinden bij downloaden van de vdl 2013 plug-ins
succes,

Voormalige gebruiker schreef op 11.12.2012 om 13:52 uur

Hallo,

Bij mij werkt het goed. Je moet op deze site wel ingelogd zijn. Volg het scherm. U krijg als het goed is krijg een 6 cijferige code. Vul deze in en klik op enter en daarnaar op het woordje "Hier"

succes

Rob

Aquarius schreef op 11.12.2012 om 14:19 uur

Hallo Rob en Magixagent,

Dank voor dit antwoord, maar het fenomeen deed zich wel degelijk voor toen mijn pakket op de normale wijze geregistreerd was. De veiligheidswaarschuwingen, en blokkages die ik krijg lijken me eerder te komen van de firewall-instellingen. De Firewall uitschakelen vind ik echter een brug te ver. Weet iemand welk afzenderadres ik in dit geval als betrouwbaar moet instellen? Het feit dat de uitgevershandtekening niet herkend werd lijkt me dan eerder een identificatieprobleem van de software zelf.

Dank bij voorbaat

Willy

magixagent schreef op 11.12.2012 om 14:27 uur

Als U op de MAGIX site zit en U gaat uploaden kunt U gewoon ja klikken ik doe dit al zeker 8 jaar zonder enkel probleem

succes.

Voormalige gebruiker schreef op 11.12.2012 om 14:40 uur

Als U op de MAGIX site zit en U gaat uploaden kunt U gewoon ja klikken ik doe dit al zeker 8 jaar zonder enkel probleem

succes.

Hallo Magixagent,

We hebben het hier over downloaden van externe video-effect plugins die via de hulp kan downloaden.

gr.

Rob

Aquarius schreef op 11.12.2012 om 14:42 uur

Nogmaals dank voor dit antwoord. Ik zal dit vanavond nog eens proberen op de bewuste computer. Maar ik had dit al verschillende keren opnieuw geprobeerd vooraleer ik mijn vraag stelde op dit forum. Het probleem is dat ik nadat ik JA gedrukt heb, ik gewoon de blokkeerfoutmelding krijg dat het geen geldige Win-32 toepassing is, en daar heb ik geen enkele keuzemogelijkheid meer, de aktie wordt geblokkeerd.

Groetjes

Willy

Voormalige gebruiker schreef op 11.12.2012 om 14:45 uur

Hallo Rob en Magixagent,

Dank voor dit antwoord, maar het fenomeen deed zich wel degelijk voor toen mijn pakket op de normale wijze geregistreerd was. De veiligheidswaarschuwingen, en blokkages die ik krijg lijken me eerder te komen van de firewall-instellingen. De Firewall uitschakelen vind ik echter een brug te ver. Weet iemand welk afzenderadres ik in dit geval als betrouwbaar moet instellen? Het feit dat de uitgevershandtekening niet herkend werd lijkt me dan eerder een identificatieprobleem van de software zelf.

Dank bij voorbaat

Willy

Hallo Willy,

Ik heb Norton Intenet security, daar kan ik de firewall tijdelijk uitzetten, maar mijn virusscanner blijft dan aanstaan. Je mag van mijn aannemen dat de Site van Magix veilig is. Dus ik zou zeggen probeer het.

gr.

Rob  

Cinecor schreef op 11.12.2012 om 16:59 uur

Even nog een (wellicht overbodige) hint.

De plug-ins hebben meestal een eigen code die niet dezelfde is als de code van Magix vdL zèlf.

Aquarius schreef op 11.12.2012 om 17:26 uur

All is now OK folks.

Hartelijk dank voor jullie inputs. Ik heb zopas probleemloos de operatie kunnen uitvoeren. Ik had nochtans niets gewijzigd aan mijn settings of mijn firewall. Als er ondertussen bij Magix geen correctieve aktie geweest is kan ik alleen maar bedenken dat ik de operatie gisteren heb uitgevoerd nadat ik de hoofdsoftware had geïnstalleerd. Ondertussen is dus de computer afgesloten en terug opgestart zodat de volledige software nu zeker operationeel is.

Nogmaals hartelijk dank, en ik hoop in de toekomst ook eens te kunnen helpen.

mvg

Willy 

Cinecor schreef op 12.12.2012 om 09:55 uur

All is now OK folks.

Hartelijk dank voor jullie inputs. Ik heb zopas probleemloos de operatie kunnen uitvoeren. Ik had nochtans niets gewijzigd aan mijn settings of mijn firewall. Als er ondertussen bij Magix geen correctieve aktie geweest is kan ik alleen maar bedenken dat ik de operatie gisteren heb uitgevoerd nadat ik de hoofdsoftware had geïnstalleerd. Ondertussen is dus de computer afgesloten en terug opgestart zodat de volledige software nu zeker operationeel is.

Nogmaals hartelijk dank, en ik hoop in de toekomst ook eens te kunnen helpen.

mvg

Willy 

Een aloude pc wet: Na installeren van software rebooten! Ik meen zelfs dat Magix dat na installeren aangeeft, of heb ik het mis?

RiViS schreef op 12.12.2012 om 11:36 uur

Een aloude pc wet: Na installeren van software rebooten! Ik meen zelfs dat Magix dat na installeren aangeeft, of heb ik het mis?

Magix start in de regel na installatie het programma op, dus vraagt niet om reboot (hoe nuttig misschien ook)

grot,

Rijk

Aquarius schreef op 17.12.2012 om 01:19 uur

Magix start in de regel na installatie het programma op, dus vraagt niet om reboot (hoe nuttig misschien ook)

grot,

Rijk

Inderdaad, achteraf herinner ik me dat inderdaad er inderdaad een volledige reboot gebeurd was  Het raadsel blijft dus bestaan. maar het probleem is wel opgelost. Ik vind echter op deze webpagina geen tab om dit electronisch te melden. Ik neem aan dat ik daarvoor de tab "verwijderen" niet kan gebruiken.

Ondertussen aan alle antwoorders: nogmaals hartelijk dank.

Willy