Ik heb opeens een groot probleem met mijn magix Video delux mx premium.
Doe precies hetzelfde als anders en opeens krijg ik in scenes waar het echt niet in zit in de gerenderde versie (in willekeurige scenes) doorzichtige vegen of knalrode vegen of blokjes. Groot of klein. Doe alles precies zoals altijd en niets is anders en opeens bij laatste 2 filmpjes is het de hele tijd raak. Als ik het gehele filmpje weer render in dvd kwaliteit dan krijg ik het niet meer in die scenes, maar weer elders. Dus het slaat echt nergens op. Heb gewoon stekker in stopcontact en doe het niet op de accu. Filmpjes zijn niet groter dan anders of wilder gefilmd of wat dan ook. Zelfde camera en alles hetzelfde behalve dat het nu opeens niet meer om aan te zien is. Is filmmateriaal van dezelfde vakantie, maar ik hou mijn filmpjes altijd 1 uur lang. Dus maak ik filmpje 2 en die krijgt opeens vegen en na nog een keer proberen op andere plekken. Als ik hem afdraai op de computer of op tv via mediaspeler op dvd. Fout is en blijft het NA renderen. Als je filpje voor renderen kijkt, dan is er niets aan de hand met die scenes. Zit echt in het omzetten naar dvd....
Snapt iemand hier iets van?
Wie kan mij helpen?
Bedankt,
Winonah