digitale camera naar Terratec deluxe edtie

imeynants schreef op 09.06.2011 om 16:32 uur

Beste,

Heb al uuuuuren geprobeerd, maar lukt echt niet: HOE BEGIN IK ERAAN?

Ik heb Terratec G1 Video Rescue gekocht; heb heel veel mini dVD van mijn camera welke stuk is; Heb een digitale camera van een vriendin geleend om via deze camera de beelden in te laden op de computer.

De kabel Terratec G1 steekt in de USB van PC en andere kant in de camera (video uitgang ; : zo connectie gemaakt dus niet met de 3 kleuren pinnen maar deze zwarte kabel verbonden met camera)

Dan al van alles geprobeerd maar NOOIT krijg ik mijn beelden ingeladen.

Kan iemand me AUB in niet te moeilijke taal hoe ik moet starten?

hartelijk dank voor een berichtje, als het makkelijker is wil ik bellen naar Magix, maar vind niet direct een telefoonnummer,

merci en groetjes van Inge

Reacties

magixagent schreef op 10.06.2011 om 10:46 uur

Gezien Magix geen ondersteuning geeft aan Terratec, lijkt het mij het beste dat U contact opneem met Terratec.
Het programma wat bij Terratec is meegeleverd van Magix is vaak een lite en verouderde versie.
U verteld er ook niet bij onder welk Win systeem U werkt.
U spreekt zelf over mini dvd's de camera is defect en u gaat met een digitale camera van Uw vriendin de beelden inladen, passen de bandjes ook in die digitale camera.
gr
 

imeynants schreef op 10.06.2011 om 10:54 uur

Beste,

Heel erg merci voor jou antwoordje! Ik zal contact opnemen met Terratec.

De reden dat ik deze kabel kocht is nl dat ik heel veel mini DVD cassetjes heb, en mijn camera stuk is dus, en deze van mijn vriendin kan ik ze afspelen, maar de software van haar camera zit er niet meer bij. Dus misschien lukt het niet omdat ik de software van die Sony digitale handycam niet heb?

 

Dan heb ik ook nog heel veel bandjes van een groter formaat (H8) van een oude camera (nog niet digitaal), en deze moet ik ook nog overzetten op PC: vandaar dat ik deze Terratec kabel gekocht heb

Dit moet ik ook nog proberen.

Ik dacht deze beelden te kunnen inladen via Magix en ze te kunnen bewerken ook..

Welk WIN systeem ik heb: geen idee (ik ken er eigelijk niet zoveel van, zoals je als gemerkt heb waarschijnlijk;-)

 

Weet niet of het me ooit gaat lukken ! groetjes,Inge