Dezelfde overgang meerdere keren gebruiken

beukeltjes schreef op 11.06.2011 om 13:23 uur

Hallo allemaal,

Onlangs hebben we een nieuwe pc gekregen en opnieuw Magix video deluxe 15 geïnstalleerd. Voorheen kon ik zonder problemen meerdere keren dezelfde overgang gebruiken. Helaas lukt mij dit nu niet meer. Als ik bijvoorbeeld voor de 2de keer de overgang bladeren wil gebruiken, maakt het programma er zelf een kruisovergang van. Deze overgang kan ik zonder problemen meerdere malen gebruiken. Is hier een instelling voor of missen we een plugin? Wie kan mij helpen?

Gr. Hanneke

Reacties

magixagent schreef op 11.06.2011 om 15:14 uur

Een overgang is een overgang, op 2 manieren te bereiken.

als er 2 projecten tegen elkaar aanstaan klik U op de rechter project dan ziet U a/b verschijnen, hierin kies U de overgang, maar als U naar overgangen gaat kunt U het zelfde doen,

het blijft ten allertijden 2 mogelijkheden en er is geen beperking.

Misschien is dit een beperking van de classic versie van vdl 15.

hierop moet ik U dan een antwoord schuldig blijven.

gr

beukeltjes schreef op 11.06.2011 om 16:05 uur


Een overgang is een overgang, op 2 manieren te bereiken.

als er 2 projecten tegen elkaar aanstaan klik U op de rechter project dan ziet U a/b verschijnen, hierin kies U de overgang, maar als U naar overgangen gaat kunt U het zelfde doen,

het blijft ten allertijden 2 mogelijkheden en er is geen beperking

gr

 

Dank je voor jouw reactie Magixagent. Alleen helpt het mij nog niet verder. Ik ken beide manieren om de overgang te bereiken, maar loop toch tegen de beperking aan dat als ik voor de tweede keer in een project dezelfde overgang gebruik, deze door Magix wordt vertaald naar een kruisovergang, in plaats van de door mij gekozen overgang. Overgangen die nog niet eerder binnen het projet zijn gebruikt kan ik wel invoegen, maar als ik een overgang invoeg die al eerder is gebruikt, wordt dit automatisch omgezet naar een kruisovergang.

 

Zijn er andere ideeëen?

Voormalige gebruiker schreef op 12.06.2011 om 16:25 uur

Beste beukeltjes,

 

Wat magixagent zegt is tendele waar, echter..., als je op AB met je rechter muisknop klikt, zie onderin het venster wat dan verschijnt dat er diverse mogelijkheden zijn om in te stellen. Suc6.

Cees