deluxe 2007 plus

swaasy schreef op 09.10.2013 om 12:11 uur

hoi, ik zit met het probleem dat ik w7 draai en bovengenoemd magix pakket heb.

nu heb ik een andere pc met XP erop weer laten draaien en kan dan gewoon de installatie doen, maar nu komt het probleem dat het prog. steeds een andere fout melding geeft waardoor ik niet verder kan komen.

Heb ondertussen foto's in kunnen voeren, prog. afgesloten en nu kan ik hem nog wel openen maar niet meer afspelen...  heb ook al gehad dat hij ineens de extentie niet kende ben ondertussen 4 nieuwe installiets verder en keer op keer krijg ik meldingen...

wat kan dit zijn, en hoe kan ik het evt oplossen.

groetjes

Reacties

mi-bo schreef op 09.10.2013 om 14:00 uur

De beste oplossing is een up to date pakket kopen of onder Xp blijven werken.

Uw pakket werkt helaas niet onder Windows 7.

succes.

Voormalige gebruiker schreef op 09.10.2013 om 15:33 uur

Beste,

Ik begrijp je vraag niet !!

Heb je deluxe 2007 plus op een windows 7 computer geinstalleerd en daarna weer op een XP computer geinstalleerd?

ik hoor wel.

Rob

swaasy schreef op 10.10.2013 om 21:40 uur

ik had in eerste instantie idd geinstalleerd op w7 maar ja dat werkt niet, ik had nog een ander pc staan met daarop XP dus heb ik de deluxe hierop geinstalleerd, in eerste instantie werkte het prog.  maar na het opslaan en weer opnieuw starten kreeg ik alleen nog foutmeldingen zoals "golfvormuitvoerapparaat {N vA +  kan dit formaat niet afspelen !  reden: er is een apparaat-ID gebrukt die buiten het bereik van het systeem valt."  Deze melding krijg ik als ik de montage wil afspelen op de pc,, kan nu dus niet veel doen want je kan niets controlleren.

heb ook al de melding gehad dat hij het bestand MVD niet kan afspelen, terwijl het prog. zelf deze excentie eraan heeft gegeven, al op verschillende plaatsen opgeslagen, dus steeds wissen en weer opnieuw maar wat ik ook doe... ik krijg hem niet aan de praat...

wel balen want ben dik tevreden over het magix prog.

swaasy schreef op 10.10.2013 om 21:43 uur

thankx  en met zo een up to date pakket ben ik dan wel van het bovengenoemde probleem af????

gr.