DE PROBLEEM MAGIS SOFTWARE HERKENT DE ARABICH TAAL NIET

siwar10 schreef op 25.04.2012 om 11:00 uur

hallo

ik HEB software magix 17 HD PREMIEUM.EN IK HEB WINDOAWS 7.

IK KAN OVERAAL OP HET   ARABICH SCHRIJVENOGLE , HELEMAAL GEEN PROBLEEM .

ik probeer OP HET arabich OP MAGIX schrijven, maar de probleem deze software herkent de arabich taal niet.allen maar letters.

zodra ik een wordje OP HET arabich schrijven het lukt wel ,maar als ik op vtje druk wordt de letters gesplitst..

ik vind hel erg vervelend .

graag wie kan mijn helpen .?
MET VRIENDELIJK GROETE

MET VRINDELIJK GROETE

Reacties

Cinecor schreef op 25.04.2012 om 12:09 uur

Dit is zo ongeveer de vijfde keer dat ik over dit probleem van deze meneer/mevrouw lees. Dat is zeer irritant. Het antwoord is toch duidelijk: Kies voor software in de taal en vooral de lettertekens die je wilt gebruiken. Arabische lettertekens zijn in Nederland niet gebruikelijk, zelfs niet in Europa. Misschien heeft Magix wel een Arabische versie, maar dat is voor ons totaal niet interessant om te weten.

siwar10 schreef op 25.04.2012 om 12:30 uur

ik heb 130 euro betaald voor de software .

en ik wacht ook voor de hulp nodig van mesen van magix .

ik weet dat arabich voor jouw niet nodig is .

maar voor mijn wel.

vooe montage voor mijn is wel belangrijk

FransS schreef op 25.04.2012 om 14:44 uur

Heb je al geprobeerd om je windows in het Arabich te zeten en anders als je de tekst maakt kun je deze toch ook veranderen in andere lettertype's.en welligt een arabichtoetsenbord ?Wat je ook kan proberen is met Word in het arabich de tekst maken en dan onder het fragment plaatsen en met Chroma-key in effecten het wit aanklikken,het is het proberen waard,als dat niet lukt dan moet je het in een foto programma doen op een witte achtergrond op de zelfde manier dat werkt wel zo doe ik het af en toe met speciale tekens.

Suc6 Frans S