Voor afspelen van de tijdlijn kunt u het beste de spatiebalk gebruiken. Voor het gedrag van de tijdlijnindicator zijn twee instellingen mogelijk. Probeer ze maar eens uit en kies je voorkeur.
Voormalige gebruiker
schreef op 22.08.2012 om 20:52 uur
Hallo dhineyramos,
Wat je als eerste zou kunnen proberen is om de Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden. Met deze functie zet u alle programma-instellingen die u in MAGIX Video deluxe MX heeft getroffen weer op de standaardwaarden terug.
Dit doe je als volgt ga naar: bestand -instellingen - Programma-instellingen terugzetten op standaarden. U kunt altijd nog een herstelprocedure uit te voeren. Plaats de orginele Magix schijf in je dvd drive. Soms kan je geen verklaring vinden voor sommige problemen. Wanneer ik tegen zulke problemen aanloopt voer ik altijd eerst een herstelprocedure uit en in 80% van de gevallen is het probleem dan opgelost. Laat hier een bericht achter als het gelukt is.
Wat Cinecor bedoeld met er zijn twee instellingen mogelijk is mij niet duidelijk. Hier had hij volgens mij de twee instellingen kunnen beschrijven. Ik ben opzoek geweest maar heb het nog niet kunnen vinden wat hij bedoeld. Als ik het heeft gevonden dan zal ik u laten weten.
Ik vermoed dat hij bedoelt dat je kan kiezen om de weergavemarker (tijdlijnindicator?-> ik gebruik liever de terminologie die magix ook gebruikt om geen verwarring te scheppen) te laten stoppen op de huidige positie of om hem te laten terugspringen naar de beginpositie. Anders zou ik het ook niet weten.
Ik vermoed dat hij bedoelt dat je kan kiezen om de weergavemarker (tijdlijnindicator?-> ik gebruik liever de terminologie die magix ook gebruikt om geen verwarring te scheppen) te laten stoppen op de huidige positie of om hem te laten terugspringen naar de beginpositie. Anders zou ik het ook niet weten.
mvg
Correct, die instellingen bedoelde ik.
Voormalige gebruiker
schreef op 24.08.2012 om 16:35 uur
dag Robvroe1,
mvg
Waarom dit niet direct beschreven!!
Ook het antwoord vind ik onjuist. Als bij een auto b.v. de voetrem niet meer werkt, zegt een garagehouder ook niet dat je ook je handrem kan gebruiken om dat hij dat makelijker vindt. In plaats daarvan zou hij de voetrem repareren.
mvg
Waarom dit niet direct beschreven!!
Ook het antwoord vind ik onjuist. Als bij een auto b.v. de voetrem niet meer werkt, zegt een garagehouder ook niet dat je ook je handrem kan gebruiken om dat hij dat makelijker vindt. In plaats daarvan zou hij de voetrem repareren.
Robvroe1
Kom, kom, niet zo eigenwijs doen!
Je vergelijking met de auto gaat mank, want een voetrem en een handrtem zijn twee verschillende functies. De afspeelknop en de spatiebalk bedienen echter exact dezelfde functie. Bovendien hoeft een advies nooit opgevolgd te worden, daar is het een advies voor. Maar dikwijls gegeven door mensen die toch al wat ervaring met de materie hebben opgedaan....