Alle tips geprobeerd. Tevens het geheel weer opnieuw geïnstalleerd . De overgangen zijn wel te zien maar geven bij de montage alleen maar zwart beeld. in de vorige versies gebruikte ik bijvoorbeeld vaak de punt springt . Maar deze kan ik tussen de opnamen plaatsen maar doet niets.
ik heb al versie 2015 2016 2018 gebruikt met plezier maar deze versie hoop ik toch goed te krijgen.
anders is het zonde van de 59,88 .
Ik ga drie dagen filmen en daarom deze versie gekocht. Ga het wel weer proberen over 3 dagen.
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
Wat is uw PC configuratie?
Windows versie
welke processor Intel / AMD
welke videokaart
Hoeveel RAM geheugen
....De overgangen zijn wel te zien maar geven bij de montage alleen maar zwart beeld....
Het kan zijn, dat uw videokaart niet meer up-to-date is. Als u een Nvidia videokaart hebt ga dan naar: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/drivers/ en download en installeer de laatste drivers. Als u een ander videokaart hebt, ga dan de site van de fabrikant.
Als u nu nog niet uitkomt, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor. Omschrijf uw probleem zo goed mogelijk
U kunt en mag VDL 2017 niet met VDL 2023 vergelijken. Inderdaad voor uw videokaart AMD Radeon HD 6700 uit 2011 worden geen drivers meer uitgebracht door AMD.
Waarschijnlijk is bij u niet de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 geïnstalleerd. Mijn advies is, download en installeer de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022
Bij het installeren van de nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw PC laten staan, omdat oudere programma's deze versies kunnen gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Rob (forum moderator)
PS. Zou u de volgende keer zo vriendelijke willen zijn om een eigenbijdrage aan te maken, zodat wij dit forum schoon en overzichtelijk houden. Alvast bedankt voor uw medewerking. zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan.
.....Ik heb een probleem met de overgangen, daarom mijn vraag,omdat ik zie dat meerdere het probleem hebben.....
Klopt, maar de meeste van die forumleden werkte nog onder Windows 8 | 8.1. Nadat ze overgestapt waren naar windows 10, waren hun problemen met de overgangen opgelost.
Het doet mij deugd op te lezen en te vernemen, door het updaten naar de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022 de normale overgangen weer werken. Ik vermoed ook, als u een nieuwe videokaart aanschaft uw 3d overgang probleem zal zijn opgelost.
Ik wil nog wel even een kleine kanttekening plaatsen. Uw PC is ca. 11 jaar oud waarop VDL 2023 wel zal werken, maar echt soepel zal dat niet zijn.