De Luxe 2025

marcat schreef op 13.11.2024 om 15:56 uur

Ik heb de nieuwe versie van Photo Deluxe 2025 gekocht en 2024 verwijderd. Nu ben ik op zoek geweest naar de b.v. de A1 vernieuwingen die worden aangeboden op het internet maar deze kan ik helaas nergens vinden. zie wel iets staan onder de knop

//// maar daar staat "planning" bij en niet wat je doen moet. Volgens de handleiding zou er iets bij effecten moeten staan maar daar kan ik ook niets vinden

IHopelijk is er iemand die mij iets verder kan helpen.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten

Cathy

Reacties

Marc-Janssens schreef op 13.11.2024 om 22:59 uur

Hoe moet ik mijn nieuwe serie nr ingeven

Bol schreef op 13.11.2024 om 23:17 uur

@marcat

Hallo Cathy,

.....Nu ben ik op zoek geweest naar de b.v. de AI vernieuwingen die worden aangeboden op het internet maar deze kan ik helaas nergens vinden.....

Start Photostory op en klik op Fx (effecten) / Beeldoptimalisatie en dan scrolt u naar AI inkleuren etc..... Zie afbeelding.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.11.2024 om 23:29 uur

@Marc-Janssens

Hallo Marc,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 

.....Hoe moet ik mijn nieuwe serie nr ingeven....

Klopt het, dat u Photostory Deluxe 2025 hebt aangeschaft? Als dat zo, installeer dan eerst Photostory Deluxe 2025 en activeer en registreer met het nieuwe P3 serienummer en emailadres. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marcat schreef op 15.11.2024 om 08:16 uur

Hallo Bol,

Super bedankt voor je antwoord, ben er mee geholpen.

Met vriendelijke groet

Cathy

Bol schreef op 15.11.2024 om 11:44 uur

@marcat

Hallo Gathy,

Het doet mij deugt om te lezen, dat mijn antwoord u verder hebt geholpen. Bedankt voor uw terugkoppeling. Succes met het maken van slideshows.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-