Reacties

Rian1973 schreef op 21.07.2008 om 21:44 uur
Hi,

Ik woon zelf in den bosch en heb redlijk wat ervaring in het werken met foto's op cd of dvd en monteer er ook video's tussen met muziek er onder etc. misschien kan ik je een eindje op weg helpen.........

Laat maar weten of je er behoefte aan hebt ik ben pas net lid van het vraag en antwoord gebeuren maar ik werk al 3 jaar met magix

groet Rian
sylvana schreef op 13.08.2008 om 16:51 uur
Hi Rian, Ik zou graag met je in contact komen..

groetjes Sylvana
amiabel schreef op 31.08.2008 om 12:51 uur
Ik weet dat het niet naast de deur is, maar ik geef cursus in Rotterdam. Verzamel een groepje van 5 personen, dan ben ik bereid naar brabant te komen. zie www.cursusmagix.nl

René Amiabel

Ben 55 jaar jong en ben het grootste deel van mijn hele leven werkzaam in de Retail branche. Sinds 2002 doceer ik met veel plezier diversen cursussen video bewerken voor alle populaire video bewerking software.
Magix Video DeLuxe is een ongekend goed montage pakket.


Dit vergt wel wat overwinningskracht, maar heb je eenmaal de weg gevonden is het geen probleem meer om de mooiste video's te maken met zeer professionele menu’s.

Uiteraard moet de gebruiker wel over wat creativiteit beschikken. Zeker nu de spiegel reflex camera uitstekende beelden kan produceren met 50 frames of hoger. Is het maken van een Super HD film in ieders bereik.

Presenteer regelmatig de beginnerscursus voor de Magix Akademy. Daarnaast geef ik veel privé les voor de serieuse video liefhebber die verder wil komen. Naast de theorie gaan we ook direct over tot het zelf doen. Door dit laatste blijft de kennis veel langer hangen. Uiteidelijk moet de cursist thuis zelf verder.

Bezoek eens mijn website: www.ami-video.nl of www.frameweb.nl
 

Heb je vragen? Bel me even. Vragen per mail zijn gewoonweg niet meer te beantwoorden - dan heb ik een extra leven nodig. Tevens vragen geven altijd extra vragen. Vaak is een vraag ook moeilijk schriftelijk goed te duiden. Dus bel gewoon...

Ami Video Solutions
René Amiabel
Docent Magix Akademy
062-4766229

PePe schreef op 20.06.2009 om 16:42 uur
www.videobewerkingscursus.nl....ook in Breda en Den Bosch