contact

Fernando-Magallon schreef op 12.09.2018 om 13:09 uur

Waarom is zo moelijk/ingewikkeld contact nemen met een medewerker aan de lijn. Kennelijk het is niet mogelijk een open vraag stellen. het probleem dat ik heb staat er niet in tussen en vervolgens sturen ze van een deel naar de andere. nieuwe aanvraag, veel gestelde vragen etc. staat er niet intussen mijn vraag.

Reacties

Bol schreef op 12.09.2018 om 13:21 uur

Hallo Fernando,

Welkom op het forum voor en door gebruikers Dit forum staat geheel los van Magix Support, vandaar dat ik je het antwoord schuldig moet blijven, waarom het zo moeilijk / ingewikkeld is om contact te krijgen met een van de Magix medewerker.

Wat u wel zou kunnen doen is, om uw probleemstelling voor te leggen aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php of uw vraag via een topic op dit forum te stellen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fernando-Magallon schreef op 12.09.2018 om 14:02 uur

Beste Rob

Dank je voor je antwoord.Jammer genoeg ook via deze weg kan ik niet mijn vraag stellen. Het moet geleid aan een bepaalde onderwerp en op welke manier daar ook ik het stel, geeft het hieraan niet de juiste antwoord. Ik ga zoals je ook verteld via topic proberen. Nogmaals dank je voor je antwoord.

Grt Fernando

Kees-Haremaker schreef op 17.09.2018 om 08:23 uur

Hallo Fernando, maar de vraag die je hebt is niet gegeven, dus als ik jou was zou ik de vraag hier stellen wellicht is er iemand op het forum die het antwoord kan geven

Mvg Kees