Collages verlopen schokkend

frits-v schreef op 04.03.2019 om 19:20 uur

Ik heb met MVD een aantal korte films(MP4) gemaakt met diverse collages van filmmateriaal en foto's. Al die films heb ik samengevoegd tot 1 lange film(MP4). In de korte films verlopen de collages vloeiend maar in de lange film schokkerig. Het verloopt zowel schokkerig als ik de lange film bekijk vanaf de interne harde schijf als vanaf bijv een externe harde schijf via USB3. En niet binnen het project.
Kan dat aan Magix liggen?

Reacties

mi-bo schreef op 05.03.2019 om 14:11 uur

@frits-v

Beste Frits,

U heeft een aantal korte projecten samengevoegd tot 1 lange film.

Hoe lang is dit project totaal.

heeft U al gekeken wat het resultaat is na het branden van evt een Dvd.

( want de kracht van het brandprogramma mee geleverd bij elk MAGIX product zorgt ervoor dat na het comprimeren dat het eind resultaat goed is )

En als U via bestand exporteren er een Mpeg 4 bestand van heeft gemaakt, op een externe harde schijf heeft gezet, wat is dan het resultaat bij afspelen.

Uw probleem is geen MAGIX probleem.

mvg

Michael

frits-v schreef op 05.03.2019 om 16:06 uur

Dag Michael, dank voor je reactie. Het totaal samengevoegd is 40 minuten. Ik heb MP4 gemaakt en nog niet een DVD gebrand met Magix. Afgespeeld vanaf een externe harde schijf op mijn laptop iets schokkende collages en overgangen en afgespeeld op de smart TV zijn ze behoorlijk schokkend. Ik ga verder zoeken en zal nog een DVD branden met Magix.

Groet, Frits

Bol schreef op 06.03.2019 om 22:55 uur

Hallo Frits,

Het kan zijn dat de korte films (MP4) verschillende frames per seconden hebben.

Wat je zou kunnen doen is, om al je projecten samen te voegen tot een project op de tijdlijn en deze dan in zijn geheel te exporteren als Mpeg-4.

Wat je ook zou kunnen uitproberen is het volgende:

1. plaats de korte films (MP4) op de tijdlijn van VDL.
  2. activeer je MP4 films
  3. klik op de rechtermuisknop en klik dan op "Frametable (nieuw) aanmaken"

Heel veel succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

frits-v schreef op 08.03.2019 om 21:21 uur

Bedankt voor de tips. Met de laatste van Rob is het probleem verholpen.

Bol schreef op 08.03.2019 om 22:11 uur

Hallo Frits,

Het doet mij deugd om te lezen, dat jouw probleem is opgelost door de frametable opnieuw te laten aanmaken. Succes met het samenstellen van je projecten.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-