Reacties

mi-bo schreef op 02.07.2018 om 17:59 uur

Wouter,

Heeft U via hulp, extra programma's geinstalleerd

Mvg

Michael

Bol schreef op 02.07.2018 om 18:18 uur

Zoals al in bovenstaand antwoord is beschreven, heeft u alles wel geïnstalleerd? Als u dat gedaan heeft zie dan de afbeelding.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wouter-jordaan schreef op 03.07.2018 om 13:05 uur

Antwoordt voor alle reactie's betreffende collage's,ik heb het programma net opnieuw opgestart,en ik zie nu de collage's en andere ekstra's die geinstalleerd zijn,bij deze iedereen die mij informatie heeft gestuurd,bij deze hartelijk dank hiervoor,weer wat geleerd.

mi-bo schreef op 03.07.2018 om 14:05 uur

Wouter,

Bedankt voor de Feedback.

Ja, voor zulke dingen is het MAGIX.INFO forum opgestart door MAGIX.

Veel montage plezier met het mooie veelzijdige MAGIX vdl pakket.

Mvg

Michael

Bol schreef op 03.07.2018 om 14:24 uur

Hallo Wouter,

Het doet mij deugd om te lezen, dat je collage en andere problemen zijn opgelost.

Het klopt, dat de redactie van Magix ooit met dit forum is begonnen. Alleen is dit forum voor en door gebruikers. Het forum staat geheel los van Magix Support. Sommige problemen, die wij als forumleden niet kunnen oplossen, moet je een ticket aanmaken op: https://www.magix.info/nl/contact/ (Magix Support)

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-