Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 14.12.2014 om 15:04 uur

Beste,

Ik denk dat dit ook te verhelpen is net als in de vraag over Mediapool. Ga naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen terugzetten naar standaardwaarden.

Succes,

Rob

dadilon schreef op 15.12.2014 om 00:56 uur

Rob je antwoord op de eerste vraag ok

Maar op deze  niet.

Ik heb dit uitgetest maar dat lukt niet.

men zou volgens mij de file moeten vinden in  2013 en deze over brengen maa 2014 r ik weet niet hoe.

Voormalige gebruiker schreef op 15.12.2014 om 23:32 uur

Beste,

Ik heb VDL 2014 opgestart , de collages zijn als effecten te zien in de mediapool. zie afbeelding

Als je de DVD bezit van VDL 2014 leg deze in de DVD-lade en laat deze automatisch opstarten en kies dan Programma installeren VDL 2014  en kies Herstellen.

Succes,

Rob

dadilon schreef op 16.12.2014 om 01:24 uur

Ik heb een herstelling gedaan met mijn schijf en krijg bij opstart het volgende zie prscreen

het prog. kon niet worden gestart mischien is de instalatie map beschadigd.

fout5

na de herstelling kreeg ik het bericht dat alles was hersteld.

Wat nu?

Mijn film is in opbouw en nu zegd deze tekst dat ik eventueel  2014 terug moet installeren of neem kontakt op met de support.

Verlies ik dan niet mijn project?

Groeten

Voormalige gebruiker schreef op 16.12.2014 om 10:00 uur

Beste,

Er zit niets anders op, dan dat u VDL 2014 deinstalleert en opnieuw installeert. Op een of andere manier is de installatiemap beschadigd geraakt. Oorzaak: onbekend.

Wat betreft uw projectbestanden, die hoeft u niet kwijt te zijn. De projectbestanden met de extentie MVP zijn bestanden die alleen maar uit verwijzingen bestaan. Kopieer "projectnaam. MVP" naar de map waar u de filmfragmenten heeft staan. U kunt dan na herinstallatie dit projectbestand vanuit uit deze map opstarten.

Succes,

Rob 

dadilon schreef op 16.12.2014 om 13:26 uur

ROB gegroet,

bij het deinstalleren krijg ik volgend

Ik zou niet weten wat men daar mee wil zeggen en weet ook niet waar dit staat.

Voormalige gebruiker schreef op 17.12.2014 om 10:03 uur

Beste,

Dit betekent dat er nog een VDL programma draait. Druk op: Ctrl+Shift+Esc. U komt nu in Windows Taakbeheer. Zoek naar Videodelux.exe en beëindigt dit procces door op de knop Procces beëindigen te drukken. zie afbeelding.

Deïnstalleer en installeer VDL 2014 opnieuw.

Succes,

Rob

dadilon schreef op 17.12.2014 om 17:55 uur

Rob  gegroet en mijn excusesvoor de last maar ik heb 2014 geher installeerd en na installatie  krijg ik terug dit beeld

Voormalige gebruiker schreef op 17.12.2014 om 21:18 uur

Beste,

Een herinstallatie is toch nog gelukt. Je kan weer verder.

Succes en veel montage plezier,

Rob