Codexen activeren

chinook60 schreef op 06.09.2009 om 12:44 uur
Help! Ik ben een beginneling in videobewerking en heb zojuist mijn eerste film klaar. Nu wilde ik hem branden, maar na een uurtje of 25 heb ik het proces maar gestopt. Volgens mij moet ik nog codexen activeren, maar zie nergens hoe dat moet. Volgens het boek moest dat vantevoren. Nu zie ik nergens meer een keuze om aan te klikken of zo. Ik weet ook niet wélke ik moet activeren.
Als ik eerst maar eens weet hoe ik dit moet doen. Wie kan mij helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 06.09.2009 om 22:11 uur
beste Karin, jammer dat de eeerste hulp niet heeft geholpen. installeer het programma opnieuw , gewoon weer registreren, via hulp boven op de grijze balk online actualiseren aan klikken ( voor vdl 15) en de codecs worden automatisch geupload.
heb je de versie 2008, ga naar hulp grijze balk boven in, extra functies activeren, hier zie je als het goed is mpg2 donker grijs, klik hier op dan wordt gevraagd of je online wil registreren, dan wordt je email adres gevraagd,klik op registreren en 5\10 later krijg je via je email een code, deze moet je in het openvlak links naast activeren zetten met ctrl C\ cntrl V op activeren klikken, en het is geactiveerd, ht zelfde met dolby surround doen, en het werkt, gr mi-bo
mi-bo schreef op 08.09.2009 om 19:04 uur
Karin, op je prive gedeelte heb ik een bericht voor je achter gelaten. en na telefonische hulp van mi-bo komt het zeker goed, want je heb een mooi programma gekocht en het zal zeker in de toekomst goed gaan werken, gr mi-bo