codecs activeren

i-bouten schreef op 14.04.2021 om 20:01 uur

Kan weet niet hoe ik de codecs voor opnemen van mgeg 4 filmpjes te bewerken kan downloaden.

HEB Video deluxe premium versie 2021 in maart geïnstalleerd en kan tot op heden geen mp4 filmpjes bekijken

Geeft aan dat ik codecs moet installeren maar als ik mijn bestellingsnummer of wat dan ook ingeef geeft ie aan dat het niet juist is...krijg er een punthoofd van... heb al jaren lang magix. Jammer dat ik er nu mee zit te prutsen

graag hulp..

Reacties

mi-bo schreef op 14.04.2021 om 21:44 uur

@i-bouten

Beste I-Bouten.

Om een goed en correct antwoord te krijgen met welke versie van MAGIX vdl werkt U en waar komen de mpeg4 filmpjes vandaan die U wilt gaan bewerken.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 14.04.2021 om 21:52 uur

@i-bouten

Hallo I. Bouten,

Dan heb ik ook nog een vraag. Bedoelt u soms het Mpeg-4 (Maincocept)?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.04.2021, 21:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

i-bouten schreef op 24.05.2021 om 21:53 uur

Ja het mainmenu. Heb gekeken en he tstaat in programma op standaard. wil dit nu om gaan zetten in mainmenu wat mogelijk is !

i-bouten schreef op 24.05.2021 om 21:56 uur

Ja inderdaad dat geeft ie aan ..activeringscode voor mainconcept .

Bol schreef op 24.05.2021 om 22:39 uur

@i-bouten

Hallo I. Bouten

Om een MP4 filmpje te maken, hebt u het Mpeg-4 (Mainconcept) niet nodig. Als u een project aangemaakt, dan kunt u deze via: Bestand / Film exporteren / Video als Mpeg-4 exporteren.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

i-bouten schreef op 29.07.2021 om 11:15 uur

Kan een mp4 filmpje niet openen. Lukt niet om deze in mijn storyboard te zetten. krijg ik melding dat er een codec moet installeren. heb deze gekocht voor € 5 maar nu doet de activeringscode het niet..

mi-bo schreef op 29.07.2021 om 11:40 uur

@i-bouten

Beste I- Bouten,

Wat gebeurd er als U het bestand op de tijdlijn zet ( tijdlijn modus )i.p.v. storyboardmodus.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 29.07.2021 om 12:37 uur

@i-bouten

Hallo I-bouten,

Om een MP4 filmpje op de tijdlijn van VDL 2021 te zetten, is het MainConcept niet nodig. Wat is het resultaat als u het de favoriete codex voor import en export op "standaard" zet?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

i-bouten schreef op 29.07.2021 om 15:12 uur

Heb dit nu op mainmenu gezet. stond op standaard. Weet echt niet meer wat ik fout doe. Heb al jaren Magix maar deze problemen nog nooit gehad... hier gaat me de zin echt van over...

wat kan dan het probleem zijn..

Bol schreef op 29.07.2021 om 15:27 uur

@i-bouten

Hallo I Bouten,

Hiervandaan kan ik niet zien wat u verkeerd doet. Wat u zou kunnen doen is het volgende. Verwijder het videoluxe.ini bestand. Het kan zijn dat deze corrupt is geworden. Als u het INI bestand verwijdert, worden alle programma instellingen op de standaardwaarde teruggezet, incl. uw persoonlijke instellingen. Ook worden configuratie fouten hersteld. Wanneer u VDL 2021 weer op start wordt Videodeluxe.ini bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

i-bouten schreef op 02.08.2021 om 11:10 uur

Hallo allen, heb gezocht naar het videodeluxe.ini bestand om te verwijderen. helaas dit kan ik niet vinden, wel heel veel .dll bestanden. Ook dit lukt me niet !!!!

Bol schreef op 02.08.2021 om 12:39 uur

@i-bouten

Hallo I Bouten,

Hebt u een vinkje gezet bij Bestandsnaamextenties en Verborgen Items?

Klik op de afbeelding om het te vergroten.

Ga dan naar: C:\gebruikers\uw gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe27_premium

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 02.08.2021, 15:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

i-bouten schreef op 02.08.2021 om 17:39 uur

In deze map staat bij mij Video deluxe premium helemaal niet in ! Er staan gewoon geen gegevens in. Heb oudere versies zoals video de luxe 16 en video de luxe premium 17 ook nog op harde schijf staan, zou het daardoor komen !

Bol schreef op 02.08.2021 om 18:12 uur

@i-bouten

Hallo I Bouten,

Dat u meerdere Video Deluxe programma's op uw PC hebt staan, moet geen problemen opleveren. Zelf heb ik meerder Magix Programma's op mijn PC staan. Zie afbeelding

Hiervandaan kan ik u niet zeggen waarom bij u deze map niet ziet in C:\gebruikers\uw gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe27_premium.

Het lijkt erop, dat u VDL 2021 moet de-installeren en opnieuw installeren. Zie deze link van Magix Support: [klik hier].

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-