cinemagraphs maken

peterpanpol schreef op 08.09.2019 om 10:55 uur

Ik wil graag inlichtingen over cinemagraphs maken, ik kan bij magix community nergens een antwoord vinden over dit onderwerp ben in het bezit van windows 10/ x64 -processor ik wil video de luxe aanschaffen, maar ik weet niet of deze keuze het beste is om cinemagraphs te maken, en mijn volgende vraag is/ of er ook documentatie of filmpjes zijn met uitleg over dit onderwerp, bij Magix ? ook belangrijk !! ik ben ook al in het bezit van Magix foto's op cd en dvd de luxe// Magix photo designer 7 // Magix Xtreme graphic designer 5/

Over adobe photoshop elements 2019 kan je op het web over dit onderwerp heel veel vinden, het nadeel is, je kan het maar op een computer installeren. en persoonlijk wil ik het ook liever bij Magix houden i.v.m.de andere producten die ik al bezit

Groetjes// peterpan

Reacties

mi-bo schreef op 08.09.2019 om 11:45 uur

@peterpanpol

beste PeterPan,

Uw oproep gelezen en ook op Google gekeken.

hier staat dat er een programma te koop is speciaal naar Uw wens,

https://blog.flixel.com/what-is-a-cinemagraph-how-do-they-work/ ( Engel )

met MAGIX is dit ook mogelijk in combinatie van 2 pakketten

MAGIX vdl 2020 & MAGIX Photo & Graphic Designer 16( Nederlands )

Alleen in MAGIX zal U geen specificatie hierover vinden.

Sc6

Michael

Kees-Haremaker schreef op 08.09.2019 om 15:10 uur

Hallo PeterPan, als je Magix hebt geinstalleeerd dan vind je in het tapblad HELP een mogelijkheid om allerlei filmpjes te bekijken over verschillende mogelijkheden die met het programma kan worden gedaan, en via dit forum kunnen andere dingen die je tegenkomt die niet in de voorbeeld films behandeld worden, uitgelegd door allerlei gebruikers

Mvg Kees, een veel gebruiker van MAGIX