Chroma key: moeite met randen

Reacties

Bol schreef op 02.01.2019 om 16:02 uur

Hallo Paul,

Ik heb vandaag Pro X(10) verwijderd van mijn PC, omdat ik bij gebruik van het Mainconcept geen bestand meer kon exporteren als een MP4 bestand. Nadat ik het programma weer opnieuw geïnstalleerd had en Hulp / online actualiseren... deed, kon Pro X updaten naar de versie 16.0.1.268. Bij herstart van Pro X en dan weer naar Hulp / online actualiseren gegaan, kon ik deze weer updaten, maar nu naar de versie 16.0.1.306

Waarom het bij u niet mogelijk is, daar heb ik geen antwoord op. Misschien als u het nu weer probeert lukt het wel.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.01.2019, 16:14, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

everaert.paul schreef op 03.01.2019 om 15:38 uur

Ik probeer dit straks of morgen. Bedankt

everaert.paul schreef op 07.01.2019 om 14:06 uur

De helpdesk van MAGIX blijft maar met dingen afkomen waar ik niet mee vooruit kan. Nu stellen ze dat ik ,mijn PC niet geregistreerd heb... Natuurlijk heb ik dat.

Over mijn vraag naar de update ..306 blijven ze weg. Lezen ze dit niet of wat zou het probleem zijn?

Kent er iemand een behoorlijk alternatief maar dan een écht behoorlijk?

Graag en duizend maal dank.

Paul

Bol schreef op 07.01.2019 om 14:48 uur

Hallo Paul,

Dit is een forum voor en door gebruikers. Dit staat geheel los van Magix Support.

Volgens mij, bedoelt Magix Support, dat het programma Magix Pro X (10) niet op de juiste manier is geregistreerd bij hun. Heeft u bij het installeren, activeren en registeren wel het emailadres gebruikt, dat op uw aankoopmail staat? Als dat niet zo is, moet u dit toch echt voorleggen aan Magix Support. Mailt desnoods uw aankoopmail, zodat Magix e.a. kan nakijken en aanpassen.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

everaert.paul schreef op 07.01.2019 om 15:09 uur

Ik zal het eens helemaal opnieuw doen maar dan moet het toch wel functioneren want …!

De helpdesk heeft al bevestigd dat mijn updateabonnement nog loopt. ze kunnen dat toch perfect nagaan?

Whatever, ik zal eens de link volgen en er beide computers uit gooien om daarna het programma volledig opnieuw te installeren…. Wanneer het tegen dan nog niet naar behoren werkt zoek ik iets anders.

Telkens ik probeer te bellen naar +31 35 80 80 227 krijg ik een computer aan de lijn en nooit een persoon.

Dit voelt niet goed meer aan.

Maar zeker bedankt voor de moeite die jij hierin investeert ;-)

mi-bo schreef op 07.01.2019 om 16:00 uur

@everaert.paul

Beste Paul.

Ga naar https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

hier inloggen, product registreren, dan alles doorlopen, kijken wat dan het resultaat is, misschien dat de registratie dan wel door loopt

Mvg

Michael