cd hoesje met Magix foto's op dvd 2013 printstudio

Willytje65 schreef op 09.10.2015 om 15:22 uur

Hoe maak ik een cd hoesje met magix foto's op dvd 2013 : printstudio

Het lukt me niet, krijg wel een rechthoekige afbeelding met twee vierkanten op waarin het foto menu staat van de show, kan ze deleten, maar kan daar niet de gewenste fopto in plaatsen, Tekst krijg er er wel op , maar alleen in zwart, kan geen kleurkeuze maken ,met eventueel randen en opvullingen.

Wie kan mij de werk volgorde uiteen zetten?

Heb al in hulp gekeken, ook op soorgelijke vragen , maar daar vind ik ook niets

Reacties

mi-bo schreef op 09.10.2015 om 16:00 uur

hallo Willy, 

optie branden, dan staat aan de rechter kant een printer klik deze open en Uw vraag is beantwoord, activeer  het woord aan dat een andere kleur moet hebben,

dan  kleuren auditor ga in de balk de kleur zoeken die u wilt klik dit aan en de kleur is veranderd

gr

Michael

Willytje65 schreef op 09.10.2015 om 17:39 uur

Heb ondertussen al een klein beetje de tekst mogelijkheden ondekt , dank zij "hulp" , kan al een tekstje in het vierkant krijgen, maar kan nog niet alles zoals vroeger met 7

Maar her allerbelangrijkste; Ik krijg geen foto in het vierkant

Voormalige gebruiker schreef op 09.10.2015 om 21:58 uur

Hallo Willy,

Ik heb Magix Xtreme print studio 10, maar misschien kan je hiermee toch iets mee.

1. Start print studio op

2. Ga naar Bestand / nieuw cd/dvd en kies hier het formaat dat je wilt maken

3. Klik in de linkerbalk op de pijl

4. Ga naar Bestand / Importeren of de sneltoetsen Ctrl+Alt+I

5. kies de foto

6. Ga met de muis op de foto staan en klik op de linkermuisknop; nu kan je de foto op de gewenste plaats zetten

7. met de greepjes (zie afbeelding) kan je de foto verkleinen of vergroten

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 09.10.2015 om 22:14 uur

Hallo Willy. de eert 2 print opties zijn in het vierkant

gr

MAGIX Freak

Willytje65 schreef op 10.10.2015 om 09:15 uur

Het lukt dus niet , ben al een uur aan het zoeken, Ik kan een cd hoesje openen, dat staat dan links, maar telkens ik een foto open,  die staat er groot , kan ik verkleinen, maar de cd hoeis verkleind vanzelf naar ong. een cm. of vier en ik kan daar niets meer mee doen

mi-bo schreef op 10.10.2015 om 11:25 uur

Hallo Willy, ik heb je al een prive mail gestuurd

gr

MAGIX Freak

Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2015 om 13:00 uur

Hallo Willy,

Had je nog wat aan mijn antwoord. Zo niet, is Print studio 10 anders dan waarmee jij werkt? Laat het mij weten.

Ik hoop dat Michael (Mi-Bo) jou verder kan helpen.

Succes,

Rob