Catooh fun afbeeldingen

lianneke schreef op 19.06.2011 om 15:39 uur

Hallo

Ik heb terug zitten lezen naar vragen van verschillende mensen die met het probleem zitten waar ik nu ook mee zit. Maar een oplossing uit de antwoorden die daarin gegeven werden heb ik niet. Wanneer het gekocht is wodt ht in de map Magix-dwonloads gezet. Wanneer ik deze via de mediapool wil oppakken zie ik hem wel staan maar ik kan deze met geen mogelijkheid open krijgen. Ook niet door te dubbelklikken of door het programma waarmee je deze moet openen aan te passen!  En het moet lukken want ik heb vorig jaar ook een keertje zo'n fun ding gekocht en ook gebruikt. Maar hoe ik het toen gedaan heb weet ik niet meer. Trouwens ook deze van vorig jaar kan ik niet meer vinden!!

Weet iemand hier WEL een goed antwoord op???

 

Alvast bedankt

 

Lianne

Reacties

Leontien schreef op 20.06.2011 om 11:17 uur

Hallo,

inderdaad zal u ten eerste m.b.v. de mediapool naar de map te gaan, waarin de map is opgeslagen (meestal onder EIGEN BESTANDEN/MAGIX DOWNLOADS).
Hier kunt u dan een bestand vinden die eindigt met .mtp. Deze moet u nu gewoon dubbelklikken. Daarmee wordt het materiaal geinstalleert en u kunt het vanaf dit moment gebruiken. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met technisch support op (vermeld erbij welk bestandje u hebt gekocht).