Catooh

wim-reijerse schreef op 04.09.2014 om 17:09 uur

Bij Video de Luxe 2015 ontvang je waardebon van 15 dollar om geluidseffecten etc. bij Catooh aan te schaffen. Wat schept mijn verbazing, je moet altijd betalen. Het is in feite geen waardebon, maar een kortingsbon. Ik had uitgezocht voor minder dan15 dollar en moest dan ook een  vier euro bijbetalen ! Beetje vreemd. Kan dit zomaam of is dit een fout in de website van Catooh? Ik heb nu niets besteld voor de waardebon, omdat ik m'n creditcard voor zo'n bedrag niet wil belasten. Vind het ook belachelijk.

Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2014 om 08:47 uur

Beste Wim,
Ik vind Uw reactie wel een beetje vreemd.
U krijgt bij het pakket een waardebon, terwijl dat helemaal niet in de aanbieding staat, en U schrijft dat U iets had gevonden van minder dan $ 15,00 en er € 4,00 bij moest betalen, terwijl op de Catooh site alles in  $ of  €  is aangegeven, mits U het als een dvd thuis gezonden wilt hebben, dan komt er meer kosten bij,
Succes met het mooie MAGIX product
Michael

wim-reijerse schreef op 05.09.2014 om 12:28 uur

Een bon catooh staat nooit vermeld in de aanbiedingen, maar bij elke aankoop van een VdL zit een waardebon van Catooh (dat is al jaren zo). De website rekent om naar euro's, vandaar als je gaat betalen, betaal je in euro's. en het betreft altijd downloads, nooit over DVD's. 

Als ik voor 4 dollar bestelen ik voer de waardebon van 15 dollar in, dan moet ik nog (in euro's) 0,45 betalen. 

mi-bo schreef op 06.09.2014 om 12:19 uur

Beste WIm,

dit is voor mij helemaal nieuw gezien ik nooit geen Catooh bon bij mijn download krijg. misschien een mailtje naar

http://www.magix.com/nl/support/klantenservice/ zou wonderen kunnen betekenen voor U,

bent U tevreden over het nieuwe mooie MAGIX vdl 2015 product

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2014 om 15:42 uur

Hallo Wim,

Ik heb zelf VDL 2015 nog niet. Bij aankoop van VDL 2014 kon je ook via Catooh iets downloaden, daarvoor kreeg je een cotooh-codé. Staat er op de waardebon VDL 2015 geen Catooh-code? Deze moet gebruiken om de geluidseffecten etc. gratis te kunnen downloaden. Kik op waardebon verzilveren.

succes,

Rob

wim-reijerse schreef op 07.09.2014 om 20:52 uur

Dat klopt Rob, alleen dit keer laten ze je bijbetalen. Om de volle 15 dollar ( euro 11,85 ) moet je veel meer bestellen. als je minder bestelt als die 15 dollar, moet je ook bijbetalen en dat vind ik heel erg vreemd ! Andere keren kon je gewoon kopen voor de waardebon  waarvoor die stond.