Brandproblemen video Deluxe 16

a.-neelen schreef op 10.06.2018 om 12:03 uur

ik heb steeds goed kunnen werken met video Deluxe 16 onder Windows 10. nu wil ik echter een film branden en krijg steeds de melding dat het branden is afgebroken vanwege een interne fout. hoe kan ik dit oplossen. heb het al diverse keren geprobeerd, maar op het eind gaat steeds weer mis.

ik werk op een HP i7.

Reacties

Bol schreef op 10.06.2018 om 14:09 uur

Bedoel je VDL 16 uit 2010 of VDL 2016 uit 2015?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

a.-neelen schreef op 10.06.2018 om 14:17 uur

Het is de 2016 versie uit 2015

Bol schreef op 10.06.2018 om 15:30 uur

Bedankt voor deze informatie, hier kan ik wat mee.

Wat je zou kunnen proberen is:

1. klik op branden rechtsboven en daarna weer op branden
  2. ik neem aan dat je een DVD wilt branden? klik op DVD
  3. klik op Encoder-instellingen en dan op reset
  4. haal nu het vinkje weg bij Smart Rendering
  5. plaats als de er niet staat een vinkje bij Videoeffecten op CPU berekenen
  6. klik op Ok en branden.

Als je onder 1. brander op Image recorder zet, dan kan je de DVD eerst als een ISO bestand, zo verspil ik geen Dvd's als er iets mis is gegaan met branden. Daarna brand ik het ISO bestand met het freeware AnyBurn op een DVD. http://www.anyburn.com/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2018, 15:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-