Ik krijg steeds de tekst: het branden werd afgebroken met de volgende fout: Tijdelijk bestand kon niet worden aangelegd. Opslagfout. Ik gebruik Windows 10. Videoprogramma is videodeluxe 2016 roelantdevletter@gmail.com
Hallo Rob, bedankt voor dit snelle antwoord. Schijfruimte is er genoeg. Er wordt geen foutcode aangegeven. groet roelant
Voormalige gebruiker
schreef op 28.06.2017 om 18:36 uur
Hallo Roelant,
Heb je al eens alle instellingen teruggezet op de standaardwaarden? Nee, dit doe je op de volgende manier. Ga naar bestand / instellingen / programma instellingen....
Ha die Rob, het lijkt te gaan lukken! Ik ben je eeuwig dankbaar, want ik moest de dvd deze week 7 keer gebrand hebben! groet Roelant
Voormalige gebruiker
schreef op 28.06.2017 om 23:30 uur
Hallo Roelant,
Fijn om te horen dat het lijkt te gaan lukken. Laat het mij weten.
Misschien heb je hier ook wat aan. Ik brand mijn project altijd eerst als een ISO bestand. Dit voorkomt verspilling van Dvd's als er iets mis is gaan bij het branden. Daarna brand ik het ISO bestand met een freeware programma bv. AnyBurn op een DVD. AnyBurn is te downloaden via: http://www.anyburn.com/
Om een ISO bestand te branden moet de instelling wel op "Image recorder" worden gezet. zie afbeelding