Reacties

RiViS schreef op 09.12.2013 om 20:01 uur

Ik neem aan dat je in het project 3 aparte slideshows gemaakte hebt, ieder dus met een eigen tijdlijn, zodat je moet schakelen tussen de shows om ze te kunnen zien en editen. In het scherm Branden krijg je die 3 shows te zien als je schakelt naar de modus Bewerken. (ik weet niet zeker of dat bij versie 2009 ook precies zo gaat, ik heb momenteel niet ouder dan 2013 staan)

Als je op een Plusje klikt van een show (links boven, onder Navigatie) dan krijg je de hoofdstukken te zien, maar pas op: elke foto is een apart hoofdstuk in dit programma. Je kunt een slideshow dus niet onderverdelen in stukke die meerdere foto's bevatten.

groet,

Rijk

weijers124 schreef op 11.12.2013 om 08:41 uur

Helaas, meneer RIJK. het veld NAVIGATIE is leeg en zie dus ook geen PLUSJE. Wat nu, ik heb tenslotte 3 slideshows gemaakt.

 

Ik wacht beleefd op uw antwoord.

 

F. Weijers

RiViS schreef op 11.12.2013 om 11:44 uur

OK, dan checken we eerst even waar je fotoshows precies staan. Open het scherm Slideshow. De naam van de Fotoshow staat links boven de tijdlijn. Rechts naast de naam staat een klein driehoekje, klik daar op, zie onderstaand screenshot:

 

Nu opent een schermpje met de namen van de drie shows onder elkaar. In dit voorbeeld: show1, show2 en show3. Als dat niet zo is, dan heb je geen 3 shows, maar staan ze misschien achter elkaar op één tijdlijn.

groet,

Rijk

weijers124 schreef op 11.12.2013 om 13:54 uur

Hallo Heer Rijk,

 

Uw antwoord is duidelijk, e.e.a. uitgevoerd en ik heb het helemaal goed, ik heb deel 1, deel 2 en deel 3,

dus precies zoals u beschrijft.

Dus volgens het boekje, maar nogmaals hij neemt ze niet mee naar knop "branden". Er staat dus niets bij "navigatie"

Weet u een oplossing, alvast dank

Frans Weijers

 

RiViS schreef op 11.12.2013 om 17:16 uur

Hallo Frans,

Vreemde zaak. Ze zouden toch moeten verschijnen bij Branden. De volgende vragen zijn:

1) Heeft het ooit goed gewerkt met meerdere fotoshows?

2) Is het programma bij Magix geregistreerd? Zijn de beschikbare updates uitgevoerd (via Hulp/ Online actualiseren)?

 

groet,

Rijk

weijers124 schreef op 11.12.2013 om 19:22 uur

Hallo heer Rijk,

Het antwoord op de eerste vraag is: ja eerdere slideshows deden het wel.

het antwoord op de tweede vraag is nee, want ik heb het programma gekregen van een kennis, die er geen problemen mee had. Ik heb wel het licensienr.  maar registratie lukte niet, waarschijnlijk omdat het programma al eerder is geregistreerd.

Wel heb ik net een slideshow toegevoegd en dan neemt hij ze wel mee naar "branden". Maar dat is natuurlijk iets wat er niet bijhoort.

Zou die er wel bij kunnen en dan het vinkje deactiveren?

 

Groeten

Frans

RiViS schreef op 11.12.2013 om 19:39 uur

Als het niet geregistreerd is, verbaast het me niet zo dat hij niet wil branden, bepaalde functies worden dan niet geactiveerd.

Je kunt proberen het te registreren met het e-mail adres van je kennis.

groet,

Rijk

wderidder schreef op 15.12.2013 om 15:12 uur

U heeft het programma gekregen heeft u ook de registratie van die kennis gebruikt hiermee bedoel ik zijn aangemelde provider anders werkt de rigistratie niet