Reacties

mi-bo schreef op 22.10.2021 om 15:44 uur

@vakejosse

Beste,

Als een dvd wordt gebrand, en er zijn stukken die volgens het brandprogramma van MAGIX niet kloppen krijgt U daarvan een melding, als dit wordt weg geklikt heeft U een probleem.

Een ezelsbruggetje,( project staat volgens U correct op de tijdlijn, ga naar bestand, exporteren, video als magix video, dan wordt er een mixdown van gemaakt zoals het project op de tijdlijn staat.(dit is mvp).

Start MVDL weer op zoek het project met mvp extensie op in de door U aangegeven map.)

Zet het project weer op de tijdlijn met mvp aan het einde, en ga dan een dvd branden, dan zal wel alles achter elkaar staan..

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

vakejosse schreef op 25.10.2021 om 12:12 uur

mi-bo ik exporteer als magix video, ga eens proberen met alles terug te exporteren en hoop dat alles dan in de juiste volgorde wordt gebrand toch bedankt voor de uitleg groetjes vakejosse.

Bol schreef op 25.10.2021 om 16:04 uur

Hallo @vakejosse

...De volgorde van de verschillende film scenes niet meer correct. Bv filmscene 6 staat op 3 enz.....

Voordat ik u een goed antwoord kan geven op uw vraag, zou ik graag van u de volgende informatie krijgen.

  • heb u uw filmpjes op verschillen filmtabbladen staan?

of

  • hebt u hoofdstukmarkers geplaatst?

Ik verneem het van u.

Met vriendelijk groet,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.10.2021, 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 25.10.2021 om 17:35 uur

Inderdaad Bol ze staan op verschillende tabbladen en er staan hoofdstukmarkers.

Bol schreef op 25.10.2021 om 18:41 uur

Hallo @vakejosse,

U kunt zelf de filmtabbladen op de gewenste volgorde sorteren. Dit doet u zo:

  • klik met de rechtermuisknop op een filmtabblad
  • u kunt nu dit filmblad naar voren en/of naar achteren verplaatsen, zodat deze op door uw gewenste plaats komt te staan in het diskmenu.

Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat wel van u.

Met vriendelijke groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen.

Laatst gewijzigd door Bol op 25.10.2021, 19:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 26.10.2021 om 09:40 uur

Hallo vakejossen, ik zou als ik u was alle bestanden in één tabblad en zoals Rob aangeeft met hoofdstukmarkers werken die je ook nog eens een naam kan geven. En daarna niet branden, maar opslaan als 'uwprojectnaam.iso' bestand dan kan u later met een apart vrij programma genaamd 'Anyburn', (vrij te downloaden) na controle op goede werking op een DVD branden hetgeen u niet werkende DVD's bespaard.
Mvg Kees

Bise schreef op 26.10.2021 om 10:44 uur

Hallo Vakejosse,

Op de prima antwoorden van Bol en Kees, wil ik het volgende toevoegen. Brand een DVD rew.

Als het toch nog niet helemaal naar wens is, is er nog niets verloren deze kan je weer hergebruiken!

Mvg. Cees

vakejosse schreef op 26.10.2021 om 12:41 uur

Halo Bol bedankt voor de informatie ook van de anderen. Ze staan in de juiste volgorde in de tabbladen ook nog in de preview bij branden alleen na het branden staan ze niet meer in de juiste volgorde. Bise ik brand ze eerst op herschrijfbare dvd.Kees wat is een iso bestand?. alvast toch bedankt allemaal.

Mvg vakejosse

Bol schreef op 26.10.2021 om 23:49 uur

Hallo @vakejosse,

...Ze staan in de juiste volgorde in de tabbladen ook nog in de preview bij branden alleen na het branden staan ze niet meer in de juiste volgorde....

Ik ben wat aan het experimenteren geweest. U kunt de volgorde zo aanpassen.

  • schakel over naar het disk branden
  • klik op bewerken
  • activeer bv. tabblad 1
  • klik op het ▼of ▲
  • zet deze nu het menu item op de juiste plaatst.

Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat wel van u.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2021, 23:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.10.2021 om 00:10 uur

Hallo @vakejosse

...Wat is een iso bestand?...

  • Zie: ISO bestand
  • U kunt zo via het Magix Brandprogramma een ISO bestand maken
  • zet bij 1. de brander op Image recorder
  • klik op branden
  • kies een map waar u het ISO bestand wilt opslaan
  • Geef het ISO bestand een naam
  • U kunt dan deze Image (ISO) bestand met AnyBurn (freeware) op een DVD branden

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 27.10.2021 om 12:08 uur

Bol ook in bewerken staat alles op de juiste plaats in de lay-out staat alles correct het is pas bij het effectief branden dat er iets fout loopt. Maar toch bedankt voor de informatie.

Groetjes , Vakejosse

vakejosse schreef op 27.10.2021 om 12:14 uur

Bol ook in bewerken staat alles op de juiste plaats in de lay-out staat alles correct het is pas bij het effectief branden dat er iets fout loopt. Maar toch bedankt voor de informatie.

Groetjes , Vakejosse

mi-bo schreef op 27.10.2021 om 13:48 uur

@vakejosse

Beste Vakejosse.

U bent uiteraard niets verplicht.

Maar nergens kunnen lezen wat resultaat is van gegeven advies op 22.10 2021 om 15.44 uur.

Toch hopend dat U hier op reageer.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 27.10.2021 om 13:58 uur

Hallo @vakejosse,

Het is spijtig om te lezen, dat het nog niet is gelukt. Maar als ik het goed heb begrepen, dan worden de lay-outs op uw Computerscherm goed weergegeven, maar na het branden op een DVD dan worden de hoofdstukken niet in de juiste volgorde weergegeven op uw TV.

Mijn advies, leg uw probleem voor aan Magix Support. Hoe kan ik contact opnemen met de technisch support

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

PS. mocht ik een oplossing hebben dan meld ik me weer

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2021, 14:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.10.2021 om 14:16 uur

Hallo @vakejosse,

Een aanvulling op alle eerder gegeven antwoorden.

Zojuist, heb ik op verschillende manieren een DVD gebrand. Helaas, kan ik uw probleem niet reproduceren.

Heb u het als eens geheel nieuw project aangemaakt en daarmee een brandtest gedaan, want het kan zijn dat uw MVP projectbestand corrupt is geworden. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 27.10.2021 om 17:08 uur

Bedankt iedereen voor alle informatie heb tot nu toe geen resultaat maar toch vriendelijk bedankt aan iedereen

vriendelijke groeten vakejosse

Bol schreef op 27.10.2021 om 18:32 uur

Hallo @vakejosse,

Ik vind het nog steeds vreemd, dat bij het branden uw lay-out niet gelijk is aan wat u op uw PC scherm zit. Helaas kan Ik het nog steeds niet reproduceren. Maar goed, zodra ik een antwoord heb, dan meld ik mij weer.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 29.10.2021 om 12:53 uur

Dank u Rob zo gauw ik zelf ergens een oplossing heb gevonden zal ik het laten weten.

groetjes, vakejosse