Als een dvd wordt gebrand, en er zijn stukken die volgens het brandprogramma van MAGIX niet kloppen krijgt U daarvan een melding, als dit wordt weg geklikt heeft U een probleem.
Een ezelsbruggetje,( project staat volgens U correct op de tijdlijn, ga naar bestand, exporteren, video als magix video, dan wordt er een mixdown van gemaakt zoals het project op de tijdlijn staat.(dit is mvp).
Start MVDL weer op zoek het project met mvp extensie op in de door U aangegeven map.)
Zet het project weer op de tijdlijn met mvp aan het einde, en ga dan een dvd branden, dan zal wel alles achter elkaar staan..
mi-bo ik exporteer als magix video, ga eens proberen met alles terug te exporteren en hoop dat alles dan in de juiste volgorde wordt gebrand toch bedankt voor de uitleg groetjes vakejosse.
Hallo vakejossen, ik zou als ik u was alle bestanden in één tabblad en zoals Rob aangeeft met hoofdstukmarkers werken die je ook nog eens een naam kan geven. En daarna niet branden, maar opslaan als 'uwprojectnaam.iso' bestand dan kan u later met een apart vrij programma genaamd 'Anyburn', (vrij te downloaden) na controle op goede werking op een DVD branden hetgeen u niet werkende DVD's bespaard. Mvg Kees
Halo Bol bedankt voor de informatie ook van de anderen. Ze staan in de juiste volgorde in de tabbladen ook nog in de preview bij branden alleen na het branden staan ze niet meer in de juiste volgorde. Bise ik brand ze eerst op herschrijfbare dvd.Kees wat is een iso bestand?. alvast toch bedankt allemaal.
Bol ook in bewerken staat alles op de juiste plaats in de lay-out staat alles correct het is pas bij het effectief branden dat er iets fout loopt. Maar toch bedankt voor de informatie.
Bol ook in bewerken staat alles op de juiste plaats in de lay-out staat alles correct het is pas bij het effectief branden dat er iets fout loopt. Maar toch bedankt voor de informatie.
Het is spijtig om te lezen, dat het nog niet is gelukt. Maar als ik het goed heb begrepen, dan worden de lay-outs op uw Computerscherm goed weergegeven, maar na het branden op een DVD dan worden de hoofdstukken niet in de juiste volgorde weergegeven op uw TV.
Zojuist, heb ik op verschillende manieren een DVD gebrand. Helaas, kan ik uw probleem niet reproduceren.
Heb u het als eens geheel nieuw project aangemaakt en daarmee een brandtest gedaan, want het kan zijn dat uw MVP projectbestand corrupt is geworden. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen.
Met vriendelijk groet, Rob Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005
Ik vind het nog steeds vreemd, dat bij het branden uw lay-out niet gelijk is aan wat u op uw PC scherm zit. Helaas kan Ik het nog steeds niet reproduceren. Maar goed, zodra ik een antwoord heb, dan meld ik mij weer.