Branden Double Layer

SnahMagi schreef op 09.01.2011 om 12:24 uur

L.S.,

Al een tijdje probeer ik via uw product mijn video's op DVD te zetten. To nu toe zonder succes. De laatste stap waar ik nu weer tegen aanloop is de capaciteit bij het brandproces. Ik heb een DVD brander met DL (Double Layer) mogelijkheid. Het programma Nero Infotool 5 geeft dit ook aan (DVD lezen en schrijven -R DL en +R DL staan aangevinkt). Ik gebruik als lege DVD's Philips DVD+R DL (8,5 GB 240 min). Voor het branden geeft echter uw programma aan dat er 6710 Megabyte vrij is op de DVD, dit lijkt me al niet te kloppen! Verder stopt het branden VOORDAT de complete film op DVD staat (mda reports disc image creation error 84000fb4). Al met al lijkt het dus erop alsof uw brandprogramma GEEN double layer herkent bij mijn brander. Ik gebruik de laatste drivers en de laatste firmware voor al mijn hardware (want dat gaat u natuurlijk vragen). Ik heb NIET de beschikking over andere brandprogramma's voor mijn DVD's.

 

Graag uw hulp en bij voorbaat dank,

J.W.J. van Dijk

Reacties

mi-bo schreef op 09.01.2011 om 15:25 uur

Beste,

een vage vraag u gebruikt film op cd/dvd welke versie, en onder welk systeem werkt U.

Als U nero gebruikt zal u via de download  een patch moeten laden die samen met Nero werkt, want Nero en het brandprogramma van magix gebruiken namelijk de zelfde codecs.

 

Een aanvulling op Uw reactie, als U het project klaar heeft, exporteer het eerst naar,

Bestand exporteren als Magix video, dan is het project al gecomprimeerd, sleep dan het project weer naar de tijdlijn, geef aan dat U op een DL wilt branden, en wij gaan horen hoe het resultaat dan is.

succes.