Branden begint maar geraakt niet tot einde bij windows 8.1

Reacties

robby2 schreef op 24.05.2015 om 11:41 uur

Inderdaad Lucky me,

besturingssysteem: 64-bits besturingssysteem, x64 processor

lucky_me schreef op 24.05.2015 om 14:12 uur

Inderdaad Lucky me,

besturingssysteem: 64-bits besturingssysteem, x64 processor

Hallo

ik las even verder in je antwoorden en ik merkt dat  je werkt met vdl2014. deze werkt inderdaad onder windows 32 en 64 bit. Tenware mijn geheugen me in de steek laat meen ik dat vdl2014 zelf nog32bit is. 64bit was pas vanaf vdl2015 of prox6 dacht ik. Dus om profijt te halen uit die 64bit moeten zowel windows als vdl 64 bit zijn. Dit kan je even kontroleren op de doos of in de hulp van het programma.

Elk jaar krijgt elk geregistreerd magix gebruiker een zeer aantrekkelijk aanbod van magix om de laatste versie aan te kopen (september-oktober dacht ik) . indien je vaker van die grote bestanden wil bewerken zou ik dit zeker overwegen. Zelf kies ik steeds voor de premium versie omwille van de gratis software die er bij komt. Iedereen maakt deze overweging natuurlijk volgens eigen goesting en vermogen.

succes

Luc

robby2 schreef op 25.05.2015 om 21:11 uur

Dank je Lucky me. Ik weet dat Magix zulke dingen doet, heb zelf vdl 2014 zo gekocht samen in een paket met andere programma's.

Op de doos van vdl staat 32 en 64 bit, maar als je de dvd opstart krijg je niets te zlen van keuze en installeert hij de 32 bit versie.

Nu wil ik wel iets vermelden, ik denk dat ik de fout gevonden heb, maar laat me nog even de tijd om dit verder te ondervinden. Het programma loopt nu perfect omdat ik één bepaald effect verwijderd heb in het begin van de gemaakte film. Maar zoals gezegd, geef me nog even de tijd om verder te werken aan de zoveelste versie van de film hier. In de loop van deze week laat ik jullie alvast meer weten. Kan nog van pas  komen voor de mensen die het programma gebruiken.

Voormalige gebruiker schreef op 27.05.2015 om 20:24 uur

Hallo Robby,

Dat op de doos 32 en 64bits staat, wil zeggen dat een 32 bits programma op een 32 of een 64bits computer geinstalleerd kan worden. Het programma VDL 2014 is zelf een 32bits programma. Dit betekent, dat op een 64bits computer slechts ca. 4gb geheugen gebruikt wordt, ook wanneer er 16gb geheugen is geinstalleerd. 

Groet,

Rob