bij opname beeldscherm slaag ik er niet in om audio op te nemen.

tattooeddy schreef op 29.10.2010 om 17:58 uur

Bij video deluxe 16 premium kun je een opname van het beeldscherm nemen en dat lukt wel, maar de audio opnemen gaat niet. Je maakt dus een venstertje waarin je een mediaplayer of internetstreaming laat spelen en dat kan je opnemen. Er staat in de hulp dat je op nieveauregeling moet klikken en dan stereomix moet selecteren, maar daar staat helemaal geen stereomix bij. Kan iemand mij daarbij op weg helpen ? Alvast bedankt, Eddy.

Reacties

lucky_me schreef op 30.10.2010 om 01:37 uur

kan je eens kontroleren of er aan het programma gevraagd wordt om het geluid op te nemen? Ik bedoel het volgende. Wanneer je het venster programmainstellingen opent en gaat naar het tapblad "video,audio", dan is daar aan de rechterkant de optie "geluid uit video extraheren" te vinden. die moet aangevinkt staan. groeten

tattooeddy schreef op 30.10.2010 om 12:27 uur

Bedankt voor het antwoord. Ik heb dit gekontroleerd en "geluid uit video extraheren" staat aangevinkt. Moet er nog iets anders aan of uit staan misschien? Groeten, Eddy.

lucky_me schreef op 30.10.2010 om 13:24 uur

ik heb vorig jaar iets vergelijkbaars voor gehad.Ik wou toen geluid van een internetradio opnemen. Dit lukte me ook niet. Het probleem zat bij mij in de geluidskaart. Het is natuurlijk een gok, maar eens naar de site van je fabrikant van de geluidskaart gaan en de laatste driver downloaden en installeren kost niets. Veel succes