Bij openen van reeks gemaakt project, schiet de preview steeds terug naar het begin

MarkVeerman schreef op 26.10.2012 om 00:05 uur

Als mijn video bijv 3.05 min duurt en ik wil ergens op 2.30 min kijken, lukt dat niet. De video begint of opnieuw of niet, zelfs als ik hem pauzeer of met de muis een punt selecteer. Bij een nieuw project aanmaken gebeurd dat op t moment niet..

Iemand enig idee?

mvg, mark

Reacties

emilelucienne schreef op 26.10.2012 om 09:24 uur

Vrij eenvoudig. Ga naar "Bestand>Instellingen>Programma" Daar kunt u via het tabblad "weergave" (links boven) instellen of het opnieuw indrukken v/d spatiebalk de afspelmaker op de huidige positie zet of dat deze terugspringt naar de oorspronkelijke positie. Je kunt dir nalezen indien je "help" gebruikt.

Veel succes.

RiViS schreef op 26.10.2012 om 12:18 uur

Mocht het advies van Emile niet werken, dan verwijs ik naar hetgeen Magix Support er over schrijft (bij de faq's):

Wanneer de startmarker / afspeelmarker altijd vanaf het begin van uw film afspeelt (ook al staat deze ergens midden in de film), dan is om de een of andere reden uw project beschadigd geraakt.

Om dit probleem op te lossen, klikt u a.u.b. op het knopje rechtsonder bij de tijdlijn "Weergave optimaliseren" (met de dubbele pijl). De startmarker / afspeelmarker zal zich vanaf nu weer normaal gedragen.

zie evt ook de daar getoonde screenshot,   https://support2.magix.com/customer/nl/node/220

groet,

Rijk