bij het starten van videoeffect "snelheid" reageert Magix niet meer, wat kan de oorzaak zijn

hansschreuders schreef op 03.11.2011 om 23:02 uur

na  het aanklikken  van  videoeffect "snelheid" reageert de  software  niet  meer.

Magix Video  de  Luxe  17 HD "reageert niet " !

 

Wat  kan  de  oorzaak zijn?

 

Hardware Medion laatste versie  , Processor  Intel I7 versie 2

Windows 7 home premium

 

Wie  kan  mij  helpen?  Dank  Hans

Reacties

mi-bo schreef op 04.11.2011 om 10:06 uur

Moeilijk antwoord,

gaat de snelheid vooruit of achter uit

gr

hansschreuders schreef op 04.11.2011 om 11:39 uur

video de  luxe reageert  al  niet  meer  voordat ik heb aangegeven  of  ik  de  snelheid  wil  veranderen.

De  bedoeling  is  een  film   die  met 24 beelden per  seconde  is ingelezen af  te  kunne  spelen  met  18  beelden  per seconde. 

Bij het opemen  met  18 beelden  per  seconde flikkerde  het  beeld, bij  24  had  ik  dat  niet  dus  heb  ik opgenomen  met  24. Nu  is het digitale  filmpje  uiteraard  te  snel  en  wil  ik  de  snelheid  terugbrenegen.

 

Wellicht  kan je  me  advies  geven.

Alvast  dank  Groet  Hans

FransS schreef op 04.11.2011 om 20:29 uur

Hoi Hans,

Als ik je begrijp heb je 8 mm film omgezet naar digitaal en dat met 24 per sec opgenomen met je digitale camera. als dat niet zo is moet je dit maar even corrigeren.Als volgt ;als je een camera hebt die je handmatig kan in stellen dan moet je daar even mee experimenteren,ik doe dit zelf ook met een klein scherm en een buro lamp boven het klein scherm,je stel je camera in op een 50/60e seconde dan kun je nog wat regelen met de iris als dat nodig is daar moet je wat mee experimenteren.

Ik neem aan dat het over 8 mm film gaat die opgenomen is met 18 beeldjes per sec. als het goed gaat kan zo blijven.nu zal je vragen waar dient die lamp dan voor nou die haald de flikkerring nagenoeg weg en het word wat helderder voor de opname van je videocamera.

Experimenteer hier mee en laat eens weten of het gelukt is.

Grt. Frans S.

hansschreuders schreef op 06.11.2011 om 10:25 uur

Frans, bedankt  voor  je  reactie.

Je  hebt  precies  in  de gaten  wat  er aan  de hand  is.

Ik  ga  proberen  wat  je aangegeven hebt.

Ik laat  je w eten  hoe het  afloopt.

Groet  Hans