Bij het opstarten krijg ik steeds foutcode 6 in beeld. nico-peulen schreef op 17.10.2021 om 13:10 uur Bij het opstarten krijg ik steeds foutcode 6 in beeld. programma heeft altijd goed gewerkt. Opnieuw installeren meerder malen geprobeerd zonder resultaat. Gr. N.P. Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 17.10.2021 om 13:38 uur @nico-peulen Hallo Nico, Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support. Als moderator heb ik uw P2-serienummer verwijderd i.v.m. misbruik. Mijn advies, zet nooit persoonlijke gegevens op een openbaar forum zoals dit. Voor zover ik het kan beoordelen gebruikt u nog VDL16 plus Wat u zou kunnen doen is het volgende: De-installeer VDL16 plus Download het volgende programma: http://download.magix.net/mxclean.exe.exe Start het programma: mxclean.exe.exe Bevestig de keuzes met "Ja" Tot slot verschijnt dan nog een mededeling dat het programma klaar is. ("Finished") Installeer het VDL16 plus opnieuw. Succes, Rob Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties 1