Reacties

RiViS schreef op 17.02.2015 om 21:45 uur

Hallo Gilbert,

Helaas schrijf je niet over welke versie VdL je vraag gaat, ik geef het antwoord op basis van VdL2015.

Probeer eerst de hele film op de tijdlijn weer te geven, klik daarvoor op "weergave optimaliseren" (icoontje met de twee pijlen rechts onderaan). De duur van de tijdlijn wordt dan precies aan de filmlengte aangepast, m.a.w. de hele film staat over de volle breedte. Nu zou je kunnen zien dat er bij 1h39min nog iets staat, haal dat dan weg.

Een andere manier: vink bij de export aan: alleen geselecteerde gedeelte exporteren.

groet,

Rijk

gilbertdejonghe schreef op 18.02.2015 om 08:44 uur

Dag Rijk,

bedankt voor het vlug antwoord.Het betreft vdl2014,

Na het optimaliseren duid hij 1h39 film aan maar na de 31min staat er niets meer op al de sporen van de tijdlijn.

Heb ook al geprobeerd om enkel geselecteerde gedeelte te exporteren maar het blijft hetzelfde.

Wel zie ik dat de nummers van 2 sporen opgelicht blijven waar er niets op staat,deze kan ik niet op rust zetten.

Zijn deze de oorzaak?

groetjes

Gilbert

gilbertdejonghe schreef op 18.02.2015 om 09:28 uur

Dag Rijk,

heb een groot aantal sporen op de tijdlijn gewist met o.a. de twee vermelde en nu is de film na optimaliseren over de ganse tijdlijn en het exporteren is OK

nogmaals bedankt

Gilbert