Bij brandproces wordt gemeld dat er te weinig vrije ruimte is, terwijl bij de start ruimte genoeg is. Ook na inkorten film blijft dit probleem. wat is de oplossing?

jkreber schreef op 03.09.2015 om 10:46 uur

Bij start brandpoces wordt gemeld:  nodig 2329 MB vrije ruimte, beschikbaar 4489 MB
Aan het eind van het proces wordt gemeld:   4742 MB vrije ruimte nodig.
De film al diverse malen ingekort  (van 2u naar 1u40min), maar melding blijft gelijk.
Bij eerder gemaakte films kon ik kiezen tussen gebruik van 2  DVD's  of 1 DVD met mindere kwaliteit.
Deze melding krijg ik nu niet.

Tijdens het maken van de film heeft Magix diverse malen gemeld dat het programma een ernstige fout heeft geconstateerd. De bijbehorende gegevens zijn steeds naar Magix gestuurd.
Als  mogelijke oplossing werd gegeven in mijn woorden: installeer het programma opnieuw

Gegevens computer:
Dell  Inspiron  570 MT:  AMD Phenom II X4 830 (2,8GHz, 6MB)
memory:  6144MB
Harddrive:  1 TBseral ATA
Windows 7 Home Premium

Magix Video deluxe 2014Plus

Reacties

RiViS schreef op 04.09.2015 om 22:56 uur

Als  mogelijke oplossing werd gegeven in mijn woorden: installeer het programma opnieuw

.. en heb je dat gedaan?

groet,

Rijk

jkreber schreef op 06.09.2015 om 15:21 uur

Beste Rijk,

Opnieuw installeren van het programma lukt niet omdat de installatiemanager niet wordt gestart en ook het dubbelklikken op start.exe werkt niet.

Ik krijg na enkele minuten de volgende melding:

"Ein Hardware-E/A-Fehler wurde wahrend des Zugriffs auf D:\ADDON\DATA\BITMAP\BUTTONSET\FLAG¬_DE_STD.BMP gemeldet"

groet,

Koos

RiViS schreef op 07.09.2015 om 09:56 uur

Hallo Koos,

Ik zou eerst via Windows Configuratiescherm/Programma's het programma de-installeren. Daarna zou je het weer opnieuw moeten kunnen installeren.

groeten,

Rijk

jkreber schreef op 07.09.2015 om 14:05 uur

Als geklikt wordt op verwijderen Video de Luxe 2014 Plus, worden de volgende opties gegeven: 

aanpassen/herstellen/verwijderen.

Gekozen is voor herstellen. Hierbij wordt de DVD gevraagd te gebruiken. Het programma is hiermee hersteld.

Ik ben nu bezig met een nieuwe film te maken. 

Als het probleem zowel niet als wel is opgelost, meld ik me weer.

Rijk, tot zover bedankt  

groet,

Koos

jkreber schreef op 10.09.2015 om 13:44 uur

Met het opnieuw installeren van Magix Video Deluxe 2014 is het probleem niet opgelost.

Met een nieuwe (test) film werd bij de start van het brandproces demeld 3946 (nodig)/4489(beschikaar).

Na 1u.17m werd gemeld plaats lege CD of maak project korter.  Er zou nu 5619MB vrije ruimte nodig zijn. 

Eerder heb ik zonder problemen een vijftal films gemaakt, ook met ongeveer 2 u speelduur.

Opmerking: Het laden van de eerste probleemfilm en ook bij de testfilm geschiedt nu in 2 fasen, terwijl bij alle eerdere films het laden ononderbroken gebeurt. Ik weet niet of er hierdoor extra geheugenruimte nodig is.