Betreft MAGIX deluxe MX Oldfreebird schreef op 03.10.2012 om 16:51 uur Als ik een film af wil spelen dan krijg ik de meldeing : Golfvorm uitvoerapparaat "GEEN"kan dit formaat niet afspelen. Wie weet een oplossing Alvast bedankt. Oldreebird Terug naar de post
Reacties lucky_me schreef op 03.10.2012 om 19:47 uur Hallo, dit betekend dat je geluidskaart niet gevonden word. lees meer hierover op https://support2.magix.com/customer/nl/node/177371 succes Luc Voormalige gebruiker schreef op 04.10.2012 om 12:28 uur Beste, De link van Luc verwijst naar dit scherm? zie foto. Succes Rob Oldfreebird schreef op 04.10.2012 om 22:07 uur Beste Luc & Robvroe1, Bedankt voor jullie reactie. Ter info; Juist voor het fimbewerken heb ik een nieuwe computer gekocht en het magix programma MAGIX video deluxe MX In het getoonde venster kon ik bij UITVOERAPPARAAT niets selecteren. (Geen keuzemogelijkheid) Na alle aanbevelingen te hebben opgevolgd o.a. de controle van de geluid kaart bleek dat ik nog geen luidsprekers aan mijn computer aangesloten had. Om uit te zoeken of de geluid kaart in orde was heb ik luidsprekers aangesloten. Bij het afspelen van een CD bleek de kaart in orde. Bij de optie UITVOERAPPARAAT verscheen de naam van de luidsprekers "Speakers (Realtec) High Definiti" Van af dat moment werk het programma, door op de driehoek onder het beeldscherm te klikken of de spatie balk te gebruiken. Mijn Conclusie: Als er geen luidsprekers aangesloten zijn, doet het programma het niet. Vermoedelijk gaat de communicatie tussen het programma en de geluidkaart door de audiokabel?? Graag jullie reactie, Vr, Gr, Oldfreebird, 1